תערוכת Whisky Live 2020 על גג עזריאלי בת”א

יומיים משכרים של ויסקי, אורחים בינלאומיים, סדנאות וטעימות על גג הקניון ב-18-19/3. המארגנים מבטיחים השקות אקסקלוסיביות של בקבוקים, מהדורות מוגבלות ונדירות לצד מותגי ויסקי מובילים מכל העולם

Whisky Live 2020 על גג עזריאלי. צילום: יניב כהן

 אחרי חמש שנים רצופות, תערוכת ויסקי לייב הבינלאומית מבית Whisky Magazine היא ללא כל עוררין מוקד עלייה לרגל ויש כבר כאלה שמכריזים שישראל היא ויסקי-ניישן. תערוכת 2020 Whisky live, על גג קניון עזריאלי בתל אביב, מציגה הפקה בסטנדרט גבוה עם עשרות בקבוקים נדירים, אורחים מחו”ל, סדנאות ועוד.  

ישראל מתברגת כמארחת בולטת בשורת מדינות בהן התערוכה מוצגת מדי שנה: אוסטרליה, אירלנד, אנגליה, ארה”ב, בלגיה, הודו, הולנד, יפן, צרפת, קנדה, ספרד ועוד. הקהל הישראלי מעמיק בשנים האחרונות את הבנתו בוויסקי איכותי ועל פי סקרים חלה עלייה ניכרת בצריכת המשקה בישראל. Whisky live הוא אירוע מרכזי בתחום, הן עבור הקהל המקצועי והן עבור אוהבי הז’אנר. השקות אקסקלוסיביות של בקבוקים, מהדורות מוגבלות ונדירות לצד מותגי הוויסקי המובילים מכל העולם.

מותגי ויסקי מובילים. צילומים: יניב כהן

גם השנה יגיעו לתערוכה מומחים אורחים מהעולם שיעבירו סדנאות והרצאות שיכללו טעימות ויסקי מבקבוקים נדירים שמגיעים לארץ לראשונה. מתחם הפרימיום עבר שידרוג נוסף השנה ויציע מנות מיוחדות, מרחבי ישיבה מעוצבים וטעימות וויסקי מרחבי העולם ממבחר בקבוקים נדירים. השנה אפשר יהיה לדגום בפסטיבל גם ג’ין איכותי של מזקקות מובילות.

איש הוויסקי תומר גורן, מנהלה המקצועי של התערוכה, מי שייבא את הפורמט לישראל והמזקק של “מילק אנד האני“, המזקקה הישראלית הראשונה, אומר: “שוק הוויסקי בישראל גדל וצומח בשנים האחרונות, הן בכמות המותגים המיובאים לשוק הישראלי והן ברמת הידע וההבנה של הקהל המקומי. התערוכה היא חגיגה של טעמים וניחוחות והזדמנות לטעימה של בקבוקי ויסקי מיוחדים ואפשרות להעמיק ולצלול לעולמות התוכן של המשקה המדהים הזה בסדנאות שיועברו על ידי מומחי וויסקי מרתקים”.

על ההפקה: ניה הפקות של זאב גלעד אשר הפיקה גם את אירועי מידברן, אירועים לזכרו של מאיר אריאל ז”ל ועוד.

כרטיסים באיוונטים החל מ-139 שקל. כל מבקר בתערוכה יקבל כוס ויסקי מקצועית בשווי 20 שקל ושלוש טעימות. כרטיס פרימיום מקנה כניסה למתחם, כוס ו-8 טעימות וויסקי.

Whiksy Live קניון עזריאלי תל אביב בקומה השלישית, קומת גג הקניון. 18-19/3, 14:00-23:00, הכניסה לתערוכה מגיל 18 ומעלה.

Be the first to comment

Leave a Reply

כתובת האימייל שלך לא תפורסם


*