תערוכת סיאל פריז (SIAL): ששה עשורים של חדשנות בעולם המזון

סיאל פריז 2024 מוכנה לארח מה-19 באוקטובר השנה יותר מ-7,500 יצרנים מיותר מ-130 מדינות, כאשר צפוי ש-75% מהמשתתפים יהיו מבקרים בינלאומיים. כאירוע המוביל לאנשי תעשיית המזון בעולם, התערוכה הקרובה מבטיחה להיות מפגש בלתי רגיל של חדשנים גלובליים, מנהיגי דעה וקובעי מדיניות

הכניסה לתערוכת סיאל פריז
תערוכת סיאל פריז

סיאל פריז (SIAL) – התערוכה המובילה בעולם לחדשנות מזון, חוגגת 60 שנה מאז הקמתה ותתקיים מה-19 עד ה-23 באוקטובר 2024, בפארק התערוכות פריז נורד וילפנט. האירוע החשוב הזה מציע הזדמנות ייחודית למקצוענים בתעשייה להסתכל לאחור על ששה עשורים של חדשנות מהפכנית, תוך ציפייה לעתיד של ענף המזון.

עם ההתרגשות הגוברת, סיאל פריז 2024 מוכנה לארח יותר מ-7,500 יצרנים מיותר מ-130 מדינות, כאשר צפוי ש-75% מהמשתתפים יהיו מבקרים בינלאומיים. כאירוע המוביל לאנשי תעשיית המזון בעולם, התערוכה הקרובה מבטיחה להיות מפגש בלתי רגיל של חדשנים גלובליים, מנהיגי דעה וקובעי מדיניות.

בשבועות הקרובים תיחשף תוכנית מיוחדת שתעשיר עוד יותר את חוויית סיאל. לאורך חמישה ימי האירוע, תחום המזון יהיה פעיל וחיוני, גם בתוך מרכז הכנסים וגם בפריז כולה, עם פעילויות המשקפות את מהות עולם הקולינריה.

השראה מהעבר כדי לשמר את העתיד

תחת הנושא Own the Change שאפשר לתרגמו כ”קחו בעלות על השינוי”, סיאל 2024 שואפת להניע מקצוענים בתעשייה לקבל את השינויים המתמשכים ולהתמודד עם אתגרי המזון הגלובליים. התנועה הזו תוזן מהצגת יוזמות לאחריות חברתית של המציגים והדגשת המומחיות באמצעות יוזמות כמו תובנות בעקבות סיאל (SIAL Insights), ניתוח דו-שנתי של מגמות בתעשייה, חדשנות סיאל (SIAL innovation), המציעה הצצה לפיתוחים עתידיים, וסיאל סטארט-אפ (SIAL Start-Up), שתכלול פי שניים יותר סטארט-אפים מבטיחים ב-2024, כולל רעיונות בשלבים מוקדמים.

תוכנית חדשה, דינמיקה חדשה

בין הדגשים המרכזיים יהיה מערך חדש של דוכני התצוגה. כדי לשפר את חוויית המבקרים, סיאל מכירה בכך ש-80% מהמבקרים ביקשו לראות את הדוכנים מאורגנים לפי סוג המוצר, כדי להקל על הסיורים במקום. המערך החדש יארגן את המציגים לפי נושאים.

מפת התערוכה

סיאל פריז: כור היתוך של תעשיית המזון

מבחינת נציגות, צרפת ואיטליה מתחרות על המקום הראשון, כאשר איטליה כרגע מובילה בשטח התצוגה, עם יותר מ-16 אלף מטרים רבועים. באופן משמעותי, סין חוזרת עם הרבה עוצמה, עם יותר מ-6,000 מטרים רבועים של תצוגות, בעוד אוקראינה והודו מציגות את השפעתן הגוברת על הבמה העולמית. גם מספר מדינות מאפריקה יוצגו באופן בולט. הציפיות גבוהות לייצוג רחב יותר בהשוואה למהדורות קודמות, עם אישור השתתפותן של חוף השנהב וסנגל, הצטרפות המדגישה את מחויבות האירוע לגיוון והכלה בתוך התעשייה.

המדינות המרכזיות שמציגות בסיאל פריז

התרגשות נוספת מתווספת עם השתתפות ראשונה של נציגים מאוגנדה, לוב ועיראק, שיביאו עימם עוד צבע לתפארת התרבותית של סיאל פריז. כמו כן, מתמודדים ותיקים כמו ארה”ב וספרד מתכוננים לנוכחות מרשימה ובלתי נשכחת.

עם נוכחות משוערת של 285 אלף מקצוענים, כולל 8,000 קונים גדולים עם כוח רכישה משותף של 50 מיליארד אירו, סיאל פריז מציעה חשיפה והזדמנויות עסקיות בלתי נתפסות על הבמה העולמית. בנוסף, האירוע מהווה אבן דרך בדיפלומטיה הקולינרית, עם יותר מ-100 משלחות רשמיות שצפויות להשתתף באירוע.

ישראל בסיאל פריז

המכון ליצוא של ישראל, בשיתוף עם מנהל הסחר החוץ במשרד הכלכלה, יקים פביליון לאומי בתערוכת סיאל בפריז, צרפת.

מספרים מרכזיים

  • 83% מהרוכשים הסכימו לעסקאות במקום או לאחר הסיאל
  • 9 מתוך 10 מבקרים רואים בסיאל אירוע אסטרטגי לחברותיהם
  • יותר מ-400 אלף מוצרים מוצגים ונרשמים על ידי 7,500 מציגים.

קישור לכנס – לחץ כאן

מידע מעשי

מציגים ומבקרים מוזמנים לתכנן את ביקורם מראש, מכיוון שהעניין באירוע גבוה במיוחד. הרישום למציגים כבר פתוח, עם 90% משטח התצוגה שכבר שמור. לפניות והרשמה של מציגים, נא לפנות ל: sialparis.exhibitors@sial-network.com או להתקשר ל-33 13 77 76 1(0) 33+

למבקרים, מכירת הכרטיסים תתחיל באמצע אפריל. לקבלת הודעות על מכירת הכרטיסים, נא לבקר באתר הרשמי.

סיאל פריז 2024 מבטיחה להיות אירוע מכונן, החוגג שישה עשורים של חדשנות, מגוון ומצוינות בתעשיית המזון העולמית. הצטרפו אלינו במסע המרתק הזה לעתיד המזון.

לפרטים נוספים:

ybenhayoun@promosalons.com

טלפון:  09-8851667

אודות סיאל – התערוכה מאורגנת על ידי Comexposium, והיא התערוכה הגדולה ביותר בעולם לתעשיית המזון. היא מייצרת קשרים עסקיים ומספקת תובנות ייחודיות למגמות והזדמנויות בתחום כל שנתיים. האירוע הוא חלק מרשת סיאל, הרשת הגדולה בעולם של תערוכות מזון ומשקאות. באמצעות 11 אירועים קבועים (סיאל פריז, סיאל קנדה במונטריאול וטורונטו, סיאל בסין / שנגחאי ושנזן, סיאל אינטרפוד בג’קרטה, סיאל בהודו / ניו דלהי, מזון ומשקאות מלזיה מאת סיאל בקואלה לומפור, בחירת גורמה מאת סיאל, גבינות ומוצרי חלב ודג’זגרו באלג’יר), הרשת מאחדת 17,000 מציגים ו-700,000 מקצוענים מ-205 מדינות. www.sialparis.com

Comexposium היא המארגנת של יותר מ-150 אירועים למקצוענים ולקהל הרחב ביותר מעשרה תחומי עסקים (חקלאות ומזון, קמעונאות ודיגיטל, אופנה ואביזרים, פנאי ועוד). הקבוצה מביאה 48,000 מציגים למגע עם 3.5 מיליון מבקרים, 365 ימים בשנה. באמצעות חוויות ומפגשים בין אנשים, Comexposium מאפשרת לקהילותיה להישאר מחוברות לאורך כל השנה באמצעות אירועים (סיאל, All4Pack, שבוע הקמעונאות של פריז, אחד לאחד למסחר אלקטרוני, יריד פריז, רטרומוביל ועוד רבים) ותוכן מקושר דרך מנהיגים אומנים וממוקדים בתחומים שונים. www.comexposium.com

 

 

 

 

Be the first to comment

Leave a Reply

כתובת האימייל שלך לא תפורסם


*