רשת רמי לוי מגישה תביעות נוספות להשבת עלויות פינוי אשפה נגד עיריית קריית שמונה ומועצת פרדס חנה-כרכור

בנוסף הגישה רשת חנויות רמי לוי עתירה מנהלית כנגד עיריית עכו למתן צו המורה לה לפנות בעצמה ועל חשבונה את האשפה מהמרכול שלה בעיר. ברשת המזון טוענים, כי כי הרשויות המקומיות מנועות מלהשית את חובת פינוי האשפה על רמי לוי כל עוד לא קבעו בחוק העזר קריטריונים ברורים להגדרת כמות "אשפה חריגה"

משאית אשפה. צילום אילוסטרציה

רשת חנויות רמי לוי שיווק השקמה הגישה שתי תביעות כספיות נוספות נגד רשויות מקמיות להשבת עלויות פינוי האשפה מהמרכולים שלה הפועלים באותן הרשויות. תביעה אחת על סך 1.34 מיליון שקל הוגשה כנגד המועצה המקומית פרדס חנה-כרכור והשניה השניה על סך  893 אלף שקל נגד עיריית קרית שמונה. בנוסף הגישה רשת חנויות רמי לוי שיוק השקמה עתירה מנהלית כנגד עיריית עכו למתן צו המורה לה לפנות בעצמה ועל חשבונה את האשפה מהמרכול שלה בעיר.

בכתבי הטענות נטען כי על הרשויות המקומיות בתחומיהן פועלים הסופרמרקטים מוטלת החובה לפנות את האשפה מאותם הנכסים, וכי המדובר באשפה רגילה לחלוטין שאינה חריגה כלל ועיקר, הכוללת אשפה רטובה ויבשה בלבד.

עוד נטען, כי הרשויות המקומיות מנועות מלהשית את חובת פינוי האשפה על רמי לוי כל עוד לא קבעו בחוק העזר קריטריונים ברורים להגדרת כמות “אשפה חריגה”.

Be the first to comment

Leave a Reply

כתובת האימייל שלך לא תפורסם


*