סופלקי בר של השפית אביבית פריאל אביחי מציע ספיישל שיפוד גירוס דגים בחמישי ושישי

מנת הגירוס כוללת נתחים עסיסיים של דג בורי מהשיפוד המסתובב, מגולגלים בפיתת סופלקי שמכינים במקום, עם צזיקי וסלסת ירקות צלויים. מוגש עם צ'יפס אורגנו

מנת גירוס דגים. צילום: אביבית פריאל
מנת גירוס דגים בלאפה. צילום: אביבית פריאל

בסופלקי בר, הנקסט דור של מסעדת אוזריה, של השפית אביבית פריאל אביחי ושותפתה אופיר לאמי, משיקים ספיישל שיפוד גירוס דגים בימים חמישי שישי בלבד.

מנת הגירוס כוללת נתחים עסיסיים של  דג בורי מהשיפוד המסתובב, מגולגלים בפיתת סופלקי שמכינים  במקום ועם צזיקי וסלסת ירקות צלויים. המנה מוגשת עם צ’יפס אורגנו  – 48 שקל.

אביבית פריאל בסופלקי בר. צילום: אילן ספירא
אביבית פריאל בסופלקי בר. צילום: אילן ספירא

כבר מהרחוב אפשר להבחין מבעד לזכוכיות בצבעוניות של הסופלקי בר, גרפיטי ענקי על הקיר השמאלי, מטבח פתוח, בר פרונטלי ולוח עץ גדול המספר על ספיישלים, עסקיות ועוד. כאשר נכנסים אפשר לפגוש את הצוות החייכני וליהנות ממוסיקה קצבית אך מתונה.

שיפוד גירוס דגים. צילום: אביבית פריאל
שיפוד גירוס דגים. צילום: אביבית פריאל

בנוסף לספיישל גירוס ניתן למצוא בסופלקי בר מנות קטנות, דומות באופיין הקולינרי לאלו של האחות הגדולה אוזריה, כמו למשל מנת בייבי אנשובי מטוגנים לצד איולי לימון – 38 שקל / סלט יווני כמו ביוון – 36 שקל  / צלחת דגים מהשוק (לוינסקי) – 48 שקל / פאבה – 20 שקל / הכרובית של אביבית (כמו באוזריה) – 18 שקל ועוד מנות. אבל הלב הקולינארי של הסופלקי בר הוא מנות הסופלקי, שמוגשת מגולגלות בלאפה תוצרת בית או פתוחות בצלחת.

בתפריט אפשר למצוא סופלקי מסוגים שונים בשני גדלים: סופלאקי פרגיות – 38/42, סופלקי כבד עוף – 38/42, סופלקי מוסר ים – 42/52, סופלקי שרימפס – 42/52, סופלקי שקדי עגל – 46/56, סופלקי קבב טלה – 38/42, סופלקי בשר אדום – 46/56, סופלקי בשר לבן – 38/42, סופלקי פורטובלו – 38/42 ולפעמים סופלאקי חוט שידרה. כל הסופלאקי מוגשים עם צ’יפס מתובל.

בהקשר לאלכוהול, הסופלקי בר הינו הנקסט דור הצעיר, הלא מחייב, ולכן תמיד אפשר למצוא בו יינות בגובה העיניים בכוסות ובקבוקים, בירות וכמובן קוקטייל הבית.


סופלאקי בר

רחוב זבולון 25 תל אביב

טלפון להזמנות: 058-5330988

 

Be the first to comment

Leave a Reply

כתובת האימייל שלך לא תפורסם


*