זרזיר החדשה – לא רק חומוסייה

בחומוסייה המיתולוגית של זרזיר בכרמי יוסף הוא מכין כל יום חומוס טרי עם מתכון סודי, אבל עכשיו אפשר למצוא לצדו תפריט מגוון גם למי שרוצה דווקא ארוחת בוקר או בורקס. ומוכרחים לשתף שהצ'יפס בטטה הוא בין הטובים שיש

מעדן - צ'יפס בטטה בחומוסייה של זרזיר. צילום: פאולין שובל
מעדן - צ'יפס בטטה בחומוסייה של זרזיר. צילום: פאולין שובל

כמה פעמים רציתם ללכת יחד עם החבר’ה לנגב חומוס והיה מי שרצה דווקא לאכול פיצה או בורקס או בכלל לאכול ארוחת בוקר? מה עושים כשרוצים לבלות יחד בחבר’ה ולא כולם רוצים או יכולים לנגב חומוס?

זוהר בראון המכונה זרזיר, החליט לעשות מעשה ולאפשר לכל מי שאוהבים את החומוס שלו לגוון עם מנות נוספות שיתווספו לתפריט. הוא גם שכר שטח גדול יותר בכרמי יוסף, והקים מטבח חדיש שמאפשר להרחיב את התפריט. המקום משתרע על פני 70 מ”ר ומכיל מקומות ישיבה רבים בפנים ובחוץ. גם במסעדה החדשה מגיש זרזיר בראש ובראשונה את  שמונה מנות החומוס שלו, לרבות: חומוס טחינה, מסאבחה, חומוס פטריות, חומוס צנובר, חומוס פול ועוד מבחר סלטים כגון חציל רומני ולבנה (במחירים הנעים בין  25 ל-30 שקל).

זרזיר החדשה - רחבת ידיים ועם תפריט מגוון. צילום: איתי אבירן
זרזיר החדשה – רחבת ידיים ועם תפריט מגוון. צילום: איתי אבירן

אבל יש גם מנות מצוינות נוספות ומבחר מנות “על האש”, כמו המבורגר המוגש בלחמנייה עם צ’יפס וסלט (50 שקל) או  קבב המוגש עם צ’יפס וסלט (50 שקל),  נקניקיות חריפות  עם צ’יפס וסלט (35 שקל) וגם מנת ילדים בשרית  של שניצלונים וצ’יפס (25 שקל), המבורגר (80 גרם) עם צ’יפס (30 שקל), לבנה (25 שקל), צ’יפס בטטה בין המוצלחים שאכלנו (30 שקל), פסטלים תפו”א או סיגרים עם בשר (25 שקל) ועוד.

חומוס גרגרים אצל זרזיר. צילום: איתי אבירן
חומוס גרגרים אצל זרזיר. צילום: איתי אבירן

בשבתות בבוקר, בנוסף לארוחת הבוקר הישראלית המוגשת כל השבוע וכוללת שתי ביצים, סלט, לבנה, ושתייה חמה/קרה (58 שקל)  – יש גם ג’חנון עם ביצה ורסק (20 שקל) לשומרי הדיאטה, סלט קצוץ דק כמו של פעם וכמובן שקשוקה (30 שקל) ומבחר טוסטים משולשים בתוספת סלט (30 שקל) או בייגל טוסט (25 שקל)  פיצה אישית (30 שקל) או משפחתית (50 שקל). ניתן להזמין TA עם המון תוספות שונות וכן  קינוחים שאת כולם מכינים במקום וגם שתייה קרה/חמה, בירות ומגוון הפתעות.

 


זרזיר החומוסייה

רחוב הגפן 1 כרמי יוסף

טל’  08-9762535 / 052-5333256

 

Be the first to comment

Leave a Reply

כתובת האימייל שלך לא תפורסם


*