פסטה נונה חתמה על הסכם להפצת מוצריה על ידי מחלבות גד

בחמש השנים האחרונות הפצת מוצרי פסטה נונה בוצעה על ידי חברת תנובה. ההערכה היא, כי כך תוכל להגדיל את היקף המכירות של מוצריה בבתי קפה, מסעדות ומלונות

פסטה נונה - רביולי
פסטה נונה - רביולי

פסטה נונה, שהיא חברה מובילה בתחום ייצור מוצרי פסטה טריים ומצוננים, חתמה בימים אלו הסכם להפצת מוצרי החברה עם מחלבות גד. בחמש השנים האחרונות הפצת מוצרי החברה בוצעה על ידי תנובה. ההערכה בענף היא, כי נוכח כוחה של מחלבות גד בשוק ההסעדה היא תוכל להגדיל את היקף הפעילות של מוצרי פסטה נונה בבתי קפה, מסעדות ומלונות. בנוסף, יישמר כוחו של המותג גם בשוק הקמעונאי.

פסטה נונה, שמפעלה ממוקם בפארק התעשיות רמת דלתון בגליל העליון, הוקמה בשנת 2005 על ידי אלי פדידה ועזרא כהן. בתחילת 2008 עברה הבעלות המלאה במפעל לידי אלי פדידה. החברה מתמחה בייצור מוצרי פסטה טריים מצוננים. קמח הדורום מיובא מאיטליה והגבינות הן גבינות איכותיות.

פסטה נונה מייצרת יותר מ-20 מוצרים שונים, ביניהם: רביולי במילוי גבינות פרמזן וריקוטה, רביולי במילוי בטטה, רביולי במילוי פטריות וגבינת פרמזן, רביולי במילוי תרד וגבינת ריקוטה, רביולי במילוי גבינת עזים, רביולי גבינה לילדים, ניוקי תפוח אדמה, פסטה פפרדלה, פסטה רדיאטורי, לזניה במילוי 4 גבינות ברוטב עגבניות, קנלוני במילוי גבינת עזים ברוטב עגבניות , קנלוני במילוי פטריות ברוטב עגבניות ועוד. החברה פעילה גם בשוק הקמעונאי וגם בשוק המוסדי.

 

 

 

 

Be the first to comment

Leave a Reply

כתובת האימייל שלך לא תפורסם


*