אליפות המיחזור של סיבוס פלאקסי ותאגיד תמיר יוצאת לדרך בפעם השנייה

ההרשמה לתחרות לחברות ותאגידים החלה והאליפות תוזנק ביום רביעי ה-1 במאי. זהות החברה הזוכה, תיחשף ביום איכות הסביבה העולמי ב-5 ביוני.  עובדי החברה המנצחת יזכו בפרס: Happy Hour בשווי של כ-10,000 שקל  

אליפות המיחזור של סיבוס פלאקסי ותאגיד תמיר לחברות ותאגידים יוצאת לדרך זו השנה השנייה. ההרשמה לתחרות החלה והאליפות תוזנק ביום רביעי ה-1 במאי. זהות החברה הזוכה, תיחשף ביום איכות הסביבה העולמי ב-5 ביוני. עובדי החברה המנצחת יזכו בפרס: Happy Hour בשווי של כ-10,000 שקל.

סיבוס פלאקסי חרטה על דגלה בשנים האחרונות את קידום נושא איכות הסביבה וקיימות, ומסייעת באופן אקטיבי לחברות שעובדות איתה להיות ירוקות יותר. חברת ההסעדה קידמה משלוחים וטייק אווי ללא סכו”ם חד פעמי ואף עודדה חברות למעבר דיגיטלי מלא ללא כרטיסי פלסטיק.

ההרשמה לאליפות אפשרית עתה וההזנקה תתבצע ביום רביעי ה-1.5.2024 ותימשך למשך חודש שלם, עד ל-31.5.2024, במהלכם יפרידו העובדים באמצעות פחי מחזור ייעודיים את הפסולת המשרדית – אריזות מזון וטייק אווי, אריזות של ציוד משרדי ואריזות ניקיון. בסיום התחרות, תזכה החברה המנצחת בפרס שווה במיוחד – Happy Hour מפנק בשווי 10,000 שקל ותעודת הוקרה מתמיר מחזור.

איתן זינגר, מנכ״ל סיבוס פלאקסי: “זו השנה השנייה שאנו מוציאים לדרך את אליפות המחזור ובכוונתנו להפוך אותה למסורת ולקיימה מדי שנה. בשנה שעברה השתתפו עשרות חברות והשנה אנו צופים גידול למאות חברות שכבר הביעו עניין לקחת בה חלק. מטרתנו לרתום מדי שנה יותר ויותר חברות ולהטמיע את החשיבות של מיחזור אריזות המזון והטייק אווי, ושמירה על עולם ירוק יותר, למען כולנו”.

רני איידלר, מנכ”ל תמיר מחזור: אני מברך על שיתוף הפעולה עם סיבוס גם בשנה זו ומקווה לראות כמה שיותר חברות מצטרפות ומפרידות אריזות גם במקומות העבודה בנוסף להפרדה בבית. במאמץ קטן אנו משפיעים באופן חיובי על הסביבה ויש לזה משמעות גדולה”.

ההשתתפות בתחרות היא בכפוף להוראות תקנון הפעילות. לפרטים נוספים על התחרות והרשמה החל מהיום: לחצו כאן.

 

 

Be the first to comment

Leave a Reply

כתובת האימייל שלך לא תפורסם


*