בירה אלכסנדר מציעה מארז עצמאות מעוצב

מהדורה מיוחדת לחגיגות העצמאות ופתיחת עונת קיץ 2024. מבשלת הבירה הישראלית מציינת כי בשנה הזו ראוי לחגוג עם מותגים ישראלים

מארז לחג של בירה אלכסנדר

יום העצמאות מקבל השנה משמעות קצת אחרת, ואת החג שהפך למשמעותי וישראלי אפילו יותר – ראוי לחגוג עם מותגים ישראלים. לכן, כבכול שנה, מבשלת בירה אלכסנדר, הבירה הישראלית המעוטרת, השיקה מארז מעוצב וחגיגי במהדורה מיוחדת לחגיגות עצמאות ופתיחת עונת קיץ 2024 של המבשלה.

המארז כולל:

  • שני בקבוקים של בירה BLONDE

אלכסנדר בלונד, הבירה הנמכרת ביותר של מבשלת אלכסנדר, היא בירה בסגנון BLONDE אייל אנגלי. הבלונד זהובה ובהירה עם ניחוח פירותי ואיזון מדויק בין מרירות למתיקות.  5.3% אלכוהול.

  • שני בקבוקים של בירה “חיטה ישראלית”

חיטה ישראלית היא בירת חיטה קלה ומרעננת. החיטה מגיעה משדות הנגב והיא מאוזנת להפליא עם מרירות מעודנת ומורכבות ושכבות נוספות של טעמים וריחות פירותיים שהופכים אותה לבירה שקשה להפסיק לשתות.  5% אלכוהול.

  • כוס זכוכית ממותגת ומיוחדת בגדול 330 מ”ל במתנה.

מבשלת אלכסנדר הוקמה ב-2008 בעמק חפר בסמוך לנחל אלכסנדר על ידי אורי שגיא. חזון המבשלה הוא לייצר בירה ישראלית מעולה שתעמוד בשורה אחת עם מיטב מבשלות הקראפט הבוטיקיות בעולם. באלכסנדר מייצרים בירה טרייה, לא מסוננת ולא מפוסטרת, מחומרי הגלם האיכותיים ביותר. הבירה מיוצרת בתהליך קפדני וארוך מהרגיל המבוסס על ידע ומסורת של מבשלות איכות אירופיות, בכמויות קטנות שמאפשרות הקפדה ושליטה מלאה באיכות.

מחיר למארז המיוחד: 50 שקל.

 

 

 

Be the first to comment

Leave a Reply

כתובת האימייל שלך לא תפורסם


*