Wonders of Nature – הסטארט אפ הישראלי לתחליפי הבשר, משתף פעולה עם רשת לנדוור, משק ברזילי ופאפא ג’ונס

מנכ"לית וונדרס, רונית דוידוביץ: עכשיו, כשהשוק מתעורר, יש מקום לשילוב מנות בתפריט שיציעו פתרון לקהלים נוספים של צמחונים וטבעונים. היתרון של וונדרס הוא מגוון רחב של מוצרים הכולל: המבורגר, קבב, צ'וריסו ובשר טחון, שיכולים להשתלב במגוון מנות

צ'וריסו של וונדרס זוגלובק, משק ברזילי. צילום: יח"צ

הסטארט אפ הישראלי החדש מבית זוגלובק בתחום תחליפי הבשר, Wonders of Nature, משתף פעולה פעולה עם רשת לנדוור, משק ברזילי ורשת פאפא ג’ונס.

נמסר כי לאחר השקה מוצלחת בחודש האחרון ברשתות השיווק עם נתח שוק של 30% (סטורנקסט מרץ 2021) ועם פתיחת המסעדות, ישולבו מנות המבוססות על סדרת תחליפי הבשר בתפריטים של לנדוור, משק ברזילי ופאפא ג’ונס.

לדברי מנכ”לית וונדרס, רונית דוידוביץ: “כחלק מאסטרטגית החדרת המוצרים לשוק הישראלי ופיתוח קטגורית תחליפי הבשר, נצא בסדרת שיתופי פעולה עם עולם המסעדנות והקולינריה. מבחינתנו זו הדרך לפנות לחך הישראלי, ולהנגיש חוויה קולינרית של תחליפי בשר. עכשיו כשהשוק מתעורר, יש מקום לשילוב מנות בתפריט שיציעו פתרון לקהלים נוספים של צמחונים טבעונים וכו. היתרון של וונדרס הוא מגוון רחב של מוצרים הכולל: המבורגר, קבב, צ’וריסו ובשר טחון, שיכולים להשתלב במגוון מנות.”

ברשת לנדוור תושק פיצה הנושאת את שם הסטארט אפ, פיצה וונדרס, פיצה טבעונית עם תוספת נקניקיות צ’וריסוס. המהלך נולד תוך ליווי של עמותת ויג’ן פרנדלי ועבודה משותפת עם השפית של הרשת, יהלומה לוי. בהמשך מתוכננות מנות נוספות לתפריט, ובכך תהיה רשת לנדוור הראשונה שמציעה את מגוון מוצרי וונדרס.

פיצה וונדרס ברשת לנדוור. צילום יח”צ

מרשת לנדוור נמסר :”אנו נרגשים משיתוף הפעולה ומהיכולת להיענות לצרכי האורחים שלנו ולהוסיף לתפריט מנה משובחת של פיצה טבעונית. במבחני הטעימה שעשינו, וונדרס קיבלה תגובות חיוביות ומקום של כבוד כדי להיכנס לתפריט ולהיות למנה המובילה בקרב קהל שמחפש מוצר טבעוני וחווית טעם”.

שיתוף פעולה נוסף עם משק ברזילי, מעוז מסעדנות טבעונית: השיק לאחרונה קונספט של דוכן נקניקיות ברלינאי – עם הצ’וריסו של וונדרס בגירסת קארי וורסט, בלחמנייה עם בירה מהחבית לחוויית רחוב בנווה צדק.

לדברי מירב ברזילי: “מאז שהכנסנו את דוכן הצ’וריסוס במעדניה, אנחנו מצליחים לשמח מגוון רחב של לקוחות שנהנים מחוויית הביס המושלם, שמחים לאכול צ’וריסו טבעוני, להפחית את צריכת בעלי החיים ולקחת חלק בחוויית האוכל הטבעוני הנפלא שלנו. המדרחוב השמח, האוכל המגוון שכולו על טהרת הצומח, דוכן הצ’וריסו של וונדרס, כל אלו עושים אותנו אי של שמחה והנאה בתוך תל אביב שמתעוררת וחוזרת לחיים”.

שת”פ נוסף שצפוי לאחר הפסח הוא עם רשת הפיצריות פאפא ג’ונס, הנחשבת לרשת השלישית בגודלה בעולם והצומחת ביותר. הבשר הטחון של וונדרס, בתיבול ייחודי ונקניקיות הצ’וריסו, ישולבו כחלק מתפריט התוספות ברשת.

לדברי מוטי ריכטר מנכ”ל ובעלים: “סוד ההצלחה של פאפא ג’ונס טמון באיכות וטריות חומרי הגלם. אנחנו תמיד שמחים לשלב חוויה של חדשנות וקולינריה תוך הקשבה לצרכים שונים של קהל לקוחותינו”.

שוק הבשר העולמי מוערך בהיקף מכירות של 1.4 טריליון דולר בשנה. לפי הערכת מומחים, בתוך פחות מעשור תחליפי הבשר יהוו 10% מכלל שוק הבשר בעולם. זהו פוטנציאל אדיר של 140 מיליארד דולר, וזו הקרקע לפריחתם של מיזמים בתחום של ענקיות המזון, לצד סטרטאפים. בנוסף, קיימת תאוצה גדולה בתקופה הנוכחית בזכות פריחת מגמת ה- well being, המודעות הגוברת לאיכות הסביבה וטכנולוגיות מזון חדשות הפועלות לשיפור חווית הטעם של מוצרים מבוססי חלבונים מהצומח.

Be the first to comment

Leave a Reply

כתובת האימייל שלך לא תפורסם


*