Truvia משיקה סדרה של תחליפי סוכר המתאימה לבישול, אפייה ושתייה

תחליף סוכר חום ותחליף אבקת סוכר – מתוק כמו סוכר, 1:1 בכמות כמו סוכר

טרוביה - סדרת תחליפי הסוכר החדשים. צילום: יח"צ

TRUVIA  – מותג הממתיקים על בסיס סטיביה המוביל מארה”ב  – בסדרה חדשה המשווקת בישראל על ידי חברת “גורי”

 

Truvia משיקה סדרה חדשה של תחליפי סוכר המתאימה לבישול, אפייה ושתייה. Truvia סטיביה – ממתיק דל קלוריות, נטול גלוטן, המתאים לשתייה חמה וקרה, וגם לבישול ולאפייה – ממשיך להתרחב בישראל עם השקת שלושה מוצרים חדשים המעניקים חוויה של סוכר. המתיקות דומה מאוד לסוכר, אבל הקלוריות – רק שתיים בכפית! (לשם השוואה, סוכר – פי 8 קלוריות). למוצרי Truvia מגוון שימושים לכל מטרה – אפייה, בישול וגם לשתייה, ביחס של 1:1.

קטגוריית הממתיקים הטבעיים נמצאת בצמיחה מתמדת ברחבי העולם, וכמובן גם בישראל. בעוד הביקוש לממתיקים הטבעיים הולך וגובר, אלו המבוססים על צמח הסטיביה הופכים לפופולריים ביותר בענף זה, שכבר מזמן לא משמש רק חולי סוכרת שנדרשים להפחית בכמויות ושומרי המשקל או על אורח חיים בריא ומאוזן.

המוצרים בסדרה:

תחליף סוכר לכל מטרה, תחליף סוכר חום ותחליף אבקת סוכר – מחליפים את הסוכר 1:1. מכילים גליקוזידים של סטיביול, אריתרילתול וסיבי עולש. הקלוריות המעטות מגיעות  מסיבי העולש.

מהמתיקות הטובה של Truvia ניתן ליהנות לא רק בשתייה חמה או קרה, אלא גם בבישול ואפייה – כוס תחליף סוכר לכל מטרה Truvia (כ-116 קלוריות) שווה לכוס סוכר שלמה מבחינת רמת המתיקות (כ-800 קלוריות). תחליפי הסוכר האלה משחימים ומתנהגים באפייה ממש כמו סוכר.

שוק הממתיקים הטבעיים

בחברה מציינים כי נתח השוק של הממתיקים בארצות הברית גדל בהתמדה ועומד על מעל 50% מהקטגוריה. הממתיק של Truvia הוא המותג המוביל בארה”ב בקטגוריית הממתיקים מבוססי stevia נטולי הקלוריות וזוכה להצלחה גם בשווקים נוספים ומוביל בנתחי שוק בארצות קנדה, אנגליה, איטליה וספרד. כעת, הוא מתרחב גם בישראל. המותג נחשב לתחליף הקרוב ביותר הדומה לסוכר – “עד כה שוק הסטיביה הישראלי היה שקט, אולי בגלל התפישה של הצרכן לגבי תערובות סטיביה מוקדמות. כיום, עם השקת תחליפי הסוכר החדשים, יחוו הצרכנים הישראלים טעם מתוק מעולה. מדובר כאן בשוק בעל פוטנציאל לחינוך שוק מחדש תוך שימוש במוצרים החדשים גם באפייה ובישול ולא רק בשתייה”.

המותג Truvia הושק בשנת 2008 ומוביל את נתח השוק בשש מדינות בקטגוריית הממתיקים דלי הקלוריות.

מחיר: 34.9 שקל.

מבצע הכרות בחודש נובמבר 50% הנחה.

 

Be the first to comment

Leave a Reply

כתובת האימייל שלך לא תפורסם


*