Sodexo שלחה שני סטארט-אפים בתחומי Food Tech לפורום החדשנות האירופי Viva Tech

Douxmatok, חברת העוסקת בטכנולוגיית מזון, פיתחה פטנט המאפשר להפחית את כמויות המלח והסוכר באוכל בלי לפגוע בטעמו. חברת Intuition Robotic פיתחה רובוט AI שמנגיש לאוכלוסיית הגיל השלישי טכנולוגיה מתקדמת

מימין: דפנה פרסלר, סמנכ”לית שיוק Intuition Robotics, ערן בניאל – מנכל חברת Douxmatok, חיים בן סימון מנכל Cibus Sodexo, קרן וייזמן, סמנכלית שיווק Cibus Sodexo וליאת צינמון – סמנכ”ל פיתוח עסקי Douxmatok צילום: דני גולן
מימין: דפנה פרסלר, סמנכ”לית שיוק Intuition Robotics, ערן בניאל – מנכל חברת Douxmatok, חיים בן סימון מנכל Cibus Sodexo, קרן וייזמן, סמנכלית שיווק Cibus Sodexo וליאת צינמון – סמנכ”ל פיתוח עסקי Douxmatok צילום: דני גולן

שני סטארט-אפים ישראלים ייצגו את ישראל בפורום חדשנות מוביל באירופה והשני בחשיבותו בעולם ה-Food Tech בפריז על ידי חברת Sodexo. שני הסטארט-אפים הנבחרים זכו במקומות הראשונים בתחרות שקיימה זו השנה השנייה חברת Sodexo, בקרב סטארט-אפים בתחומי Food Tech, תזונה, אורח חיים בריא בעבודה ושיפור איכות החיים של העובדים.

הזוכים יקבלו דוכן במתחם Sodexo בפורום שיתקיים בסוף השבוע הקרוב בפריז (בין התאריכים 24-26 במאי) ויציגו את המוצר שלהם בפני 80 אלף המבקרים בתערוכה, ביניהם ראשי חברות מובילות דוגמת מנכ”ל פייסבוק מארק צוקרברג, מנכ”ל מיקרוסופט סאטיה נדלה וגיני רומטי יו”ר, נשיאה ומנכ”לית IBM, אנשי עסקים, משקיעים ויזמים מרחבי העולם.

הזוכים במקומות הראשונים שייצגו את ישראל בתערוכה הם: Douxmatok, חברת טכנולוגיית מזון מתקדמת אשר פיתחה פטנט מהפכני המאפשר להפחית באופן ניכר את כמויות המלח והסוכר באוכל שאנו אוכלים, בלי לפגוע בטעמו. חברת Intuition Robotics, אשר פיתחה רובוט AI בעל יכולות מתקדמות, שמנגיש לאוכלוסיית הגיל השלישי טכנולוגיה מתקדמת המסייעת להם לגשר על הפער הטכנולוגי ושומרת אותם מחוברים למשפחה ולחברים.

קרן וייזמן, סמנכ”לית שיווק סיבוס סודקסו: “Sodexo משקיעה מאמצים רבים באיתור ובקידום טכנולוגיות מתקדמות בתחומי ה-Food Tech וה-Wellness במטרה להיטיב עם 75 מיליון הצרכנים שלה ברחבי העולם. זו השנה השנייה בה Sodexo מאפשרת לסטארט-אפים נבחרים להציג ב-Viva Tech בפריז ותמשיך לעשות כן גם בעתיד.
על הסטארטפים: 

צילום-יחצ.Intuitionrobotics
Intuitionrobotics צילום יח”צ

1. Douxmatok – חברת טכנולוגיית מזון מתקדמת אשר פיתחה פטנט מהפכני המאפשר צריכה בריאה של מזונות ללא התפשרות על הטעם. החברה מציעה פתרונות להפחתה של למעלה מ-30% בסוכר ובמלח לתעשיית המזון והמשקאות, תוך שמירה מלאה על אותו טעם שאותו מחפשים הצרכנים, רק עם ערך קלורי נמוך יותר, ללא תוספות טעם, צבע דומה ומרקם זהה.
2. Intuition Robotics – אשר פיתחה רובוט חברתי מתקדם – ElliQ המבוסס ומעוצב על ידי בינה מלאכותית המקנה לו אינטואיציה רובוטית ומאפשרת לו לעודד סגנון חיים מעורב ואקטיבי יותר בקרב האוכלוסיה הבוגרת. הרובוט לומד ומתאים עצמו לאישיותו ולתחומי העניין של חברו המבוגר, ובכך הוא מסוגל להמליץ לחברו המבוגר על תוכן איכותי שיעניין אותו המצוי ברחבי הרשת.
בנוסף, ElliQ מקפיד גם להמליץ ולעדכן את חברו המבוגר על מגוון רחב של פעילויות בעולם האמיתי, כגון: לצאת להליכה, לקחת תרופה בזמן וכו’.

Chocolate by DouxMatok . צילום יח"צ
Chocolate by DouxMatok . צילום יח”צ

תומר מינץ, מייסד ומנכ”ל חברת chaterr, אחת מהחברות שנשלחו ל- Viva Tech מטעם Sodexo בשנה שעברה: “Viva Tech עזר לנו לחשוף את הטכנולוגיה שלנו ל-500 מנכ”לים ומנהלים בכירים מרחבי העולם ולהעמיק את הקשר עם בכירים בתאגיד Sodexo העולמי ולא פחות חשוב מכך עזר לנו לחדד את המיקוד של החברה. כיום אנו מפתחים צ’אטבוט לטיפול בשירות ובשיווק שלאחר המכירה באתרי סחר-Sallybot.com”.

Be the first to comment

Leave a Reply

כתובת האימייל שלך לא תפורסם


*