LOCK & LOCK השיקה את סדרת כלי הבישול STONE לבישול דיאטטי

לסירים ולמחבתות 6 שכבות ציפוי שתכליתן - בישול נטול שמן

סיר מסדרת סטון של לוק אנד לוק. צילום: אלון גנון
סיר מסדרת סטון של לוק אנד לוק. צילום: אלון גנון

חברת LOCK & LOCK – ענקית קופסאות האחסון הקוריאנית, מסתערת עתה גם על נישת כלי הבישול ומשיקה את סדרת כלי הבישול STONE המאגדת סירים, מחבתות, קלחות ומחבתות ווק, המאפשרת בישול דיאטטי ללא שמן.

כל כלי הבישול בסדרה האמורה ניחנים במבנה תרמי של 6 שכבות והם עשויים מ-3 ציפויים טבעיים שונים של קרמיקה, אלומיניום ושיש היוצרים בישול השומר על ערכים תזונתיים בכל סוגי המזון.

סדרת מחבתות של סטון. צילום: אלון גנון
סדרת מחבתות של סטון. צילום: אלון גנון

בחברה מציינים, כי הכלים בסדרת STONE נטולים חומרים רעילים (PFOA, עופרת וקדמיום), והציפויים השונים נועדו להבטיח מניעת הידבקות המזון לדפנות ותחתית הכלים. הכלים מותאמים לכל טכנולוגיות חימום הכיריים הקיימות בעולם: גז על אש גלויה, כיריים אלקטרוניות, תנור, ויטרו-קרמיק, הלוגן ואינדוקציה (IH).

בחברה מדגישים, כי ייחודיות הסדרה טמונה ביכולתה לאפשר בישול נטול שמן (כולל “טיגון” חביתה) והימנעות מפעולת חריכה והידבקות אפילו במצב של בישול יתר או בפעולת בישול המצריכה תהליך ממושך. זאת, הודות לשילוב שלושת הציפויים המבטיחה כי הנדסת השכבות, קירות הסירים והמבנה הפנימי של הסירים ילכוד וישחרר אנרגיה, פיזור חום אחיד ויאפשר בישול חסכוני באנרגיה.

שילוב הציפויים שומר על טמפרטורה אחידה, מגביר את התעבות האדים על מכסה הסירים, ובכך נוצר טפטוף תמידי על התבשיל. כתוצאה מכך, התבשיל שבסיר מתבשל לאיטו מתחת לנקודת הרתיחה ושומר על מרכיביו החיוניים ועסיסיותו. הסירים של ‘סטון’  מאפשרים כאמור בישול נטול בשמן ומשום זאת הבישול בהם הוא אידיאלי בתזונה מונעת ובשמירה על אורח חיים בריא.

צילום: אלון גנון

כמו כן, הסדרה כולה מגובה בטכנולוגיית anodizing (הקשחה) שמספקת עמידות בפני קורוזיה. תהליך הציפוי של “אנודייז” הוא למעשה תהליך פסיבי אלקטרוליטי שמטרתו הגדלת שכבת התחמוצת. טכנולוגיה זו מוכרת היטב מתחום המטוסים, האניות והבניין – שילוב חומרים חיצוניים עמידים. היתרון בשימוש טכנולוגיה זו היא הקשחה והידוק מוחלט של השכבות המבטיח חוזק עוצמתי, אשר ימנע פירוק של השכבות בחום וכן עמידות גבוהה בפני שריטות וחירוץ המשטח תוך כדי בישול, בלי להתנות את הבישול בשימוש בכלי עץ וסיליקון בלבד.

עמד במבחן 50 אלף שטיפות לניקוי.

טווח מחירים: 160-300 שקל, בהתאם לגודל.

Be the first to comment

Leave a Reply

כתובת האימייל שלך לא תפורסם


*