Karcher השיקה סדרה של מכשירי ניקוי עם סוללות נטענות

על גב הסוללות של Karcher יש צג דיגיטלי המציג בזמן אמת את זמן הטעינה של הסוללה וכמה זמן נשאר לטעינה מלאה ואת יתרת הזמן בדקות שנשאר לשימוש בסוללה הנטענת. קרשר ישראל השקיעה במהלך ההשקה של ליין המוצרים החדש כ-500 אלף שקל

צילום: יח"צ

Karcher השיקה בימים אלו סדרה של מכשירי ניקוי מובילים לבית, לגינה ולבית העסק עם סוללות נטענות (ללא צורך בכבל חשמל), ובחברה מציינים כי מדובר בסוללות פורצות דרך באיכות ובטכנולוגיה שלהן. מדובר בכלים כמו כמו מכונות שטיפה, שואבי אבק, מפוחים ועוד.

לראשונה בתחום מוצרי החשמל והניקיון הפועלים באמצעות סוללות נטענות – יוצג על צג דיגיטלי על גב הסוללות של Karcher הן זמן הטעינה של הסוללה וכמה זמן נשאר לטעינה מלאה והן – יתרת הזמן בדקות שנשאר לשימוש בסוללה הנטענת (עד להטענה חוזרת). זמן השימוש בסוללות הנטענות נע בין 10-30 דקות, תלוי בסוג המכשיר.

חברת קרשר ישראל השקיעה במהלך ההשקה של ליין המוצרים החדש כ-500 אלף שקל.

הסוללות של מכשירי Karcher הן אוניברסליות ומתאימות לשימוש במגוון מכשירי הניקוי של החברה (אותה סוללה) כמו שואבי אבק, מכונות שטיפה בלחץ, מוצרי גינון כמו מפוחים, חרמשים ומגזמות.

דוד דהן, מנכ”ל חברת Karcher ישראל, מציין ש”הליין החדש של מכשירי ניקוי עם הסוללות, שהינו פטנט של החברה, זיכה את חברת Karcher בפרסום בינלאומי  על חדשנות פורצת דרך ופיתוח מכונות ומכשירים יעילים, שימושיים ובאיכות בלתי מתפשרת”.

חברת Karcher מגרמניה היא חברה בינלאומית בתחום מכשירי ניקיון וטכנולוגיות חדשות בענף ומפעילה כ-100 חברות בנות בכ-160 מדינות ברחבי העולם. היא בבעלות משפחתית, ומעסיקה כ-13 אלף עובדים ברחבי העולם ובשנה האחרונה מכרה יותר מ-13 מיליון מכונות ומכשירי ניקוי בהיקף מכירות של כ-2.5 מיליארד אירו.

 

Be the first to comment

Leave a Reply

כתובת האימייל שלך לא תפורסם


*