שב”ס הודיע על החלטתו לבצע בחינה מחדש של תנאי המכרז לאספקת לחם ומוצרי מאפה

שב"ס גם הודיע על דחיית מועד הגשת ההצעות למכרז עד ליום ה-2 במאי השנה, היות שמועד סיום ההתקשרות עם הספק הקיים הוא בסוף מאי. בנסיבות אלו, לדברי השב"ס, מתייתר הצורך בהכרעה בבקשה של מאפיה מרחבית קרית שמונה (1986) למתן צו ביניים האוסר להמשיך בהליכי המכרז

שירות בתי הסוהר הודיע לבית המשפט לעניינים מנהליים מרכז על החלטתו לבצע בחינה מחדש של תנאי המכרז לאספקת לחם ומוצרי מאפה עבור שב”ס והמשטרה, ועל דחיית מועד הגשת ההצעות למכרז עד ליום ה-2 במאי השנה, היות שמועד סיום ההתקשרות עם הספק הקיים הוא בסוף חודש מאי. בנסיבות אלו, לדברי השב”ס, מתייתר הצורך בהכרעה בבקשה של מאפיה מרחבית קרית שמונה (1986) למתן צו ביניים האוסר להמשיך בהליכי המכרז.

לפני כשבועיים פנתה מאפיה מרחבית קרית שמונה לבית המשפט בעתירה לקבוע, כי תנאי הסף אשר נקבע במכרז המחייב את המציע ואת ספקי המשנה שלו להחזיק בתעודת השגחה מטעם בד”צ העדה החרדית, אינו חוקי ועל כן בטל. עוד התבקש בית המשפט לחייב את שב”ס לפרסם מחדש את המכרז לאחר ביטולו ותיקונו של תנאי הסף האמור.

במהלך השנים האחרונות מספקת מאפייה מרחבית קרית שמונה לשב”ס את מוצרי המאפה וזאת כספק משנה של השותפות דגנית עין הבר תעשיות מזון ואפייה אשר זכתה במכרז הקודם של שב”ס.

לטענתה, קביעת תנאי סף לפיו המציע מחזיק במועד הגשת הצעתו למכרז בתעודה בתוקף מאת גוף מסוים כדוגמת בד”צ העדה החרדית דווקא, הופכת את אותו גוף לגורם הקובע מי יכול להשתתף במכרז והיא בלתי חוקית.

לדברי מאפיה מרחבית קרית שמונה, אין הסבר ולו ברמז מדוע בד”צ העדה החרדית הוא הגורם אשר בלעדי תעודה מטעמו לא ניתן להגיש הצעה במכרזקיים, וכי קיים חשש כבד כי אחר הדרישה להצגתה של תעודת השגחה של בד”צ העדה החרדית עומדים שיקולים זרים.

 

Be the first to comment

Leave a Reply

כתובת האימייל שלך לא תפורסם


*