רשת יומנגס משיקה צ’יפס וליין רטבים חדשים להמבורגרים

במסגרת המהלך החדש תשיק הרשת בסוף השבוע שני סוגי צ'יפס חדשים - צ'יפס בלגי קלאסי משובח וצ'יפס בלגי משובח בתוספת עשבי תיבול וכן ליין חדש של רטבים כאשר הראשון יהיה רוטב צ'יזי עם מתכון סודי

השקת הצ'יפס החדש של יומנגס. צילום: שראל קרן
השקת הצ'יפס החדש של יומנגס. צילום: שראל קרן

חובב המבורגר אמיתי יודע כי הצ’יפס הוא חלק בלתי נפרד מהמנה. כך יודעים גם ברשת יומנגס, שנחשבת למוסד להמבורגרים מוגזמים. מאז הקמת הרשת אי שם בשנת 2010, הגישה יומנגס צ’יפס בעבודת יד שהוכן על המקום.  עם התרחבות הרשת, זה נעשה כמעט בלתי אפשרי – כמויות הצ’יפס גדלו ונוצר קושי בהוצאת צ’יפס מושלם ואחיד.

ביומנגס יכלו ללכת על הפתרון הקל ולהגיש ללקוחותיהם צ’יפס קפוא, כפי שמגישים במרבית המסעדות, אך הרשת מגדירה עצמה כ”רשת שדוגלת בסקרנות קולינארית ומנסה תמיד להביא את לקוחותיה לקצה”. זה לא היה מעניק לה שום בידול והיה נוגד את תפיסת עולמה.

במהלך השנתיים האחרונות ערכו מנהלי הרשת מחקר מעמיק במטרה למצוא את הנוסחה לצ’יפס מנצח, ונסעו עשרות פעמים לחו”ל במטרה למצוא את הצ’יפס המושלם, והתוצאה, אומרים ברשת: “צ’יפס בלגי משובח המורכב משני זנים של תפוחי אדמה אשר נבחרו בקפידה. הצי’פס מוגש עם הקליפה, אשר מעניקה לו טעם ייחודי ותחושה של צ’יפס ביתי,  בחיתוך ידני וא-סימטרי. הצי’פס באורך מינימלי ומצופה בשכבה נוספת של עמילן, שנועדה להבליט את צבע הצי’פס ומעניקה לו את הקריספיות והקראנצ’יות שהוא צריך. הצי’פס מיוצר במפעל ARGISTO שבבלגיה, המייצר צ’יפס לכל המותגים הגדולים בעולם ומספק את מוצרי תפוחי האדמה שלו לכ-90 מדינות ברחבי העולם”.

צ'יפס עם רטבים. צילום: ערן מילוא
צ’יפס עם רטבים. צילום: ערן מילוא

הרשת שני סוגי צ’יפס חדשים – צ’יפס בלגי וצ’יפס עם עשבי תיבול. כמו כן, תשיק הרשת ליין חדש של רטבים לצ’יפס, כאשר הראשון יהיה רוטב צ’יזי עם מתכון הסודי.

גל בכר, הבעלים של הרשת: “המהלך של הבאת הצ’יפס החדש והשקת ליין חדש של רטבים מיוחדים לצ’יפס, נולד מתוך הקשבה אמיתית לצרכי קהל לקוחותינו הנאמן, וכחלק מהרצון לחדש ולאתגר אותו. אין לי ספק כי הצ’יפס וליין הרטבים החדש, שהם תוצרים של מחקר מעמיק ופיצוח הנוסחה המנצחת לצ’יפס, יספק את  לקוחותינו ואף ימשוך קהל לקוחות נוסף, שמבין את מקומו הייחודי של הצ’יפס לצד ההמבורגר ולא מוכן להתפשר על האיכות והמחיר”.

על הרשת: יומנגס נחשב הוקם בשנת 2010 על ידי האחים טל וגל בכר. ההמבורגרים ביומנגס נקראים על שם מדינות, והם שואבים את טעמם מהמטבחים המקומיים. כל מנת המבורגר מוגשת עם 300 גרם צ’יפס, שכלולים במחיר המנה, דבר שמבדל את הרשת מיתר המתחרות בישראל ואף הופך את מחירי המנות של יומנגס לאטרקטיביים. הרשת כוללת כיום ארבעה סניפים בפריסה ארצית – נשר, רופין, כפר סבא וגבעת ברנר.

Be the first to comment

Leave a Reply

כתובת האימייל שלך לא תפורסם


*