רשת בתי הטבע הירושלמית זמורה אורגני פתחה סניף רביעי במבשרת ציון

גם הסניף החדש במבשרת מציע ייעוץ נטורופתי ללא תשלום. ברשת מציעים מגוון רחב של מחלקות: פירות וירקות אורגניים טריים, מוצרי מזון, מחלקה מיוחדת של פירות יבשים; תוספי תזונה; חומרי ניקוי אקולוגיים; מוצרי טיפוח טבעיים ועוד

חנות זמורה אורגני במבשרת ציון

רשת בתי הטבע הירושלמית זמורה אורגני, בבעלות בצלאל זמורה, פתחה סניף רביעי במבשרת ציון בשדרות הראל 5. הסניף החדש, אשר הוקם בהשקעה של כמיליון שקל ומשתרע על שטח של 150 מ”ר, מצטרף לשלושת סניפי הרשת בירושלים – בגבעת שאול, בתלפיות ובמושבה היוונית.

סניפי הרשת מציעים מגוון רחב של מחלקות: פירות וירקות אורגניים טריים מידי יום; מוצרי מזון במגוון קטגוריות (צמחוני, טבעוני, ללא גלוטן, ללא סוכר, לחמים ומאפים, עוף אורגני, מוצרי חלב, תחליפי חלב, תחליפי בשר, קטניות ודגנים, עוגות ועוגיות, גלידות ועוד); מחלקה מיוחדת של פירות יבשים ומיני אגוזים וזרעים הנמכרים במשקל; תוספי תזונה; חומרי ניקוי אקולוגיים; מוצרי טיפוח טבעיים ועוד.

בצלאל זמורה, הבעלים של זמורה אורגני ובן למשפחת חקלאים, מציין כי הסניף החדש במבשרת ציון מהווה עבורו סגירת מעגל: אביו, אריה זמורה ז”ל, היה המתיישב הראשון באדמות מבשרת ירושלים. מאוחר יותר המשפחה נטשה את החקלאות לטובת בנייה ויישוב.

כמקובל ברשת, גם הסניף החדש במבשרת מציע ייעוץ נטורופתי ללא תשלום (טלפוני או בסניף). החנייה במתחם חינם, והחנות נגישה לנכים. לזמורה אורגני גם אתר מכירה להזמנת משלוחים באזור ירושלים, מבשרת ציון והסביבה.

חנות זמורה אורגני במבשרת ציון

סניפי זמורה אורגני: בירושלים: המושבה היוונית – רחוב אמציה 1, גבעת שאול – רחוב רבי ישראל נג’ארה 37, תלפיות – רחוב יד חרוצים 5; ובמבשרת ציון – שדרות הראל 5. פתיחה: א’-ד’  7:00  עד 20:30, יום ה’ 7:00 עד 21:00,  ביום ו’: 7:00  עד14:30.

Be the first to comment

Leave a Reply

כתובת האימייל שלך לא תפורסם


*