קליית גת מרחיבה פעילות ונכנסת לקטגוריית הדבש

משיקה שני מוצרי דבש פרחי בר טהור: בקבוק לחיץ 350 גרם וצנצנת 700 גרם. קטגוריית הדבש מגלגלת 110 מיליון שקל בשנה. 33% ממכירות הדבש בישראל - בחגי תשרי והשיא הוא בראש השנה

דבש קליית גת. צילום: עמית שטראוס
דבש קליית גת. צילום: עמית שטראוס

לקראת ראש השנה, ליימן שליסל, בעלת מותג קליית גת,  מרחיבה את פעילות המותג ונכנסת לקטגוריית הדבש. כניסתה מלווה בהשקת שני מוצרי  דבש פרחי בר טהור: בקבוק לחיץ המכיל 350 גרם וצנצנת המכילה 700 גרם.

נתונים על קטגוריית הדבש, כפי שנמסרו על ידי ליימן שליסל:

  • קטגוריית הדבש מגלגלת כ-110 מיליון שקל בשנה, כש-33% ממנה מתרכזים בחגים תשרי והשיא בראש השנה.
  • המותגים המובילים בקטגוריה הם : יד מרדכי (55%), מכוורת עמק חפר, כולל המותג הפרטי של שופרסל המיוצר על ידה (20%) ומכוורת עין חרוד (10%). ב-15% נוספים  אוחזים השווקים קטנים/מכוורות בוטיק.
  • בחגי תשרי בלבד הישראלים צורכים 98 טונות דבש ששווים 35 מיליון שקל.
  • הישראלי הממוצע צורך 200 גרם דבש בראש השנה ו- 1/2 ק”ג דבש במשך השנה כולה.

אורית גור-אריה, מנהלת תחום קליית גת בליימן שליסל: “בחרנו להיכנס לקטגוריה ולהשיק את מוצרי הדבש שלנו לקראת ראש השנה כשצריכת הדבש נמצאת בשיא השנתי שלה. אנו פועלים בנחישות על מנת להשיג את המטרה ששמנו לעצמנו – 20% מנתח מכירות הדבש בראש השנה וחגי תשרי. כמו כל מוצרי קליית גת, כך גם הדבש שלנו הוא דבש טהור ואיכותי, מיוצר בישראל ומספק לצרכן חווית צריכה המשלבת בין מוצר ישראלי לאיכות בלתי מתפשרת”.

קליית גת נכנסה לפני כארבע שנים לתחום הסילאן וכיום היא מחזיקה בנתח של 22.7% מהקטגוריה, שהיקפה נאמד ב-27 מיליון שקל בשנה. קליית גת נמצאת על המדפים עם ארבעה סוגי סילאן, בהם סילאן ללא סוכר, סילאן עם סוכר, סילאן בצנצנת וסילאן בבקבוק לחיץ. גור-אריה מעדכנת, כי “גם בקטגוריה זו חלה עלייה במכירות בעונת חגי תשרי, אם כי מדובר בעליה מינורית בלבד”.

מחיר צנצנת המכילה 700 גרם – 34.90 שקל

מחירו של בקבוק לחיץ המכיל 350 גרם – 23.90 שקל.

Be the first to comment

Leave a Reply

כתובת האימייל שלך לא תפורסם


*