קיסר פרימייר טבריה – מלון נופש וספא ללא עישון

סוד ההצלחה של המלון - אירוח ברמה של מלונות בחו"ל, ספא מפואר יחיד בכל אזור הצפון עם בריכת מי מעיינות תרמו-מינרליים ומיקום על הטיילת במרחק הליכה מהכינרת

בר המלון. צילום: יח"צ
חדר האוכל מול נופי הכינרת. צילומים: יח”צ מלון קיסר

מלון קיסר פרימייר טבריה מרשת מלונות קיסר פרימייר (קיסר פרימייר אילת, קיסר פרימייר ירושלים, קיסר פרימייר טבריה) הוא מלון נופש הממוקם על הטיילת במרחק הליכה מהכנרת, בלב מרכזי הקניות והבידור של העיר ומשמש כנקודת יציאה מושלמת לטיולים ואטרקציות בגולן ובגליל. המלון מציע אירוח ברמה של מלונות בחו”ל, ספא מפואר יחיד בכל אזור הצפון עם בריכת מי מעיינות תרמו-מינרליים.

מלון קיסר פרימייר טבריה מספק שירותי אירוח ברמה של מלונות בחו”ל והוא תחליף אולטימטיבי לנופש ברמה גבוהה בזמן שישראלים רבים מעדיפים לנפוש בישראל בתקופה זו. במלון 220 חדרים מרווחים ומעוצבים הצופים לנופם המקסים של הכנרת והגולן. שבע סוויטות מפוארות ושתי סוויטות נשיאותיות יאפשרו לשדרג את החופשה.

ספא חמת קיסר המפואר הינו הספא היחיד בכל אזור הצפון עם בריכת מי מעיינות תרמו-מינרלית ובו 20 חדרי טיפולים, אמבטיות מלחים, חדר כושר מרווח וסאונה. יש גישה חופשית לאינטרנט אלחוטי בכל החדרים וכן חנות מזכרות ומספרה.

צוות המלון המיומן ותוכניות הבידור והפנאי המותאמות לכל האורחים משלימים את ההנאה והבילוי במלון.  מלון קיסר פרמייר טבריה הינו מלון ללא עישון.

עופר שטרית, מנכ”ל מלון קיסר פרימייר טבריה, מתגאה שחלק גדול מאורחי המלון מישראל ומחו”ל חוזרים לבלות את חופשתם במלון וזה מצביע על חוויית החופשה הטובה.

הבריכה הפנימית במלון קיסר פרימייר טבריה
ספא מפואר בקיסר פרימייר טבריה
ספא מפואר בקיסר פרימייר טבריה

Be the first to comment

Leave a Reply

כתובת האימייל שלך לא תפורסם


*