עוף טוב ממתגת מחדש את השניצלים

במהלך האסטרטגי להחלפת האריזות ושדרוג הטעם, מוצרי השניצלים והקציצות שהחברה מייצרת, השקיעה עוף טוב כ-5 מיליון שקל

האריזות החדשות של עוף טוב
האריזות החדשות של עוף טוב

עוף טוב מבצעת בימים אלו מהלך להחלפת אריזות ושדרוג הטעם של מוצרי שניצל עוף, כחלק מאסטרטגיה להתמקד בטעם של השניצל, שנחשב למאכל לאומי בישראל. האריזות החדשות משדרות בולטות ומבליטות את הייחוד של מוצרי החברה. במהלך האסטרטגי להחלפת האריזות ושדרוג הטעם של מוצרי שניצל שהחברה מייצרת השקיעה עוף טוב כ-5 מיליון שקל.

בעוף טוב מציינים, כי מערכת הטעם שופרה בתהליך ארוך של ניסיונות ומבחני טעימה חיצוניים, המרקם והפריכות שופרו על ידי שימוש בפירורים וחומרי גלם חדשים והמוצרים זכו לציונים גבוהים במבחני הטעימה. המוצרים מיוצרים מעוף שגדל ללא אנטיביוטיקה ומ-100% רכיבים טבעיים.

מוצרי השניצל בסדרה זו: שניצל עוף טוב ביתי מעודן; שניצל עוף ביתי בציפוי קריספי; שניצל ביתי בציפוי שומשום; שניצל עוף ביתי בציפוי צ’יפס; חזה עוף צלוי בתיבול ברביקיו; אצבעוף ביתי בציפוי שומשום; שניצלונים בציפוי מעודן; שניצל עוף דק ענק; שניצל עוף דק צ’יפס; שניצל עוף דק קריספי; שניצל עוף מיני דינוזאור; שניצל עוף מיני דובונים.

ענבל טרופ קירש, סמנכ”לית השיווק של עוף טוב: “החברה החליטה למתג מחדש את קטגורית השניצלים שהם המאכל הלאומי שמכניס שמחה לכל ארוחה. עוף טוב פועלת במדיניות של שיפור תמידי של מוצריה. יתרונותיה באים לידי ביטוי באיכות חומרי הגלם כמו גם ברמת הפיקוח והשליטה בכל שלבי היצור. עוף טוב פועלת בשיטת השליטה הרציפה: החל משלב המדרגה, דרך הלולים במשקים והייצור, וכלה בהפצה למדפים ברשתות השיווק ובמרכולים. בעוף טוב מגדלים את העופות מפקחים ומבקרים על התנאים התברואתיים ומלווים את כל תהליכי הטיפול במוצרי העוף, בפיקוח וטרינרי קפדני ובהדרכה צמודה”.

בחברה מסבירים, כי פיתוח הסדרה מתאפשר בשל היותה של קבוצת עוף טוב אינטגרציה חקלאית השולטת לאחור בשרשרת הערך ואחראית על התזונה ואופן הגידול של העופות. התפיסה של הפחתת השימוש באנטיביוטיקה בבעלי חיים מקורה בחשש להתפתחות חיידקים עמידים לאנטיביוטיקה וחשיפה של בני האדם אליהם כתוצאה משאריות אנטיביוטיקה שנותרו בבשר. העוף מקבל תוספים טבעיים ממקורות צמחיים וגדל ללא אנטיביוטיקה או זרזי גדילה.

Be the first to comment

Leave a Reply

כתובת האימייל שלך לא תפורסם


*