עוף טוב זכתה בפרס ההשקה המנצחת של איגוד השיווק הישראלי

הפרס לרבעון השני 2019 ניתן לה על המהלך החדשני בהשקת "דג טוב"

מוצרי דג טוב. צילום: יח"צ

קבוצת עוף טוב, שהשיקה במהלך השנה האחרונה את מותג דג טוב,  זכתה בפרס “ההשקה המנצחת” של איגוד השיווק הישראלי. הפרס, לרבעון השני 2019, ניתן לעוף טוב על מהלך ההשקה של דג טוב שהוגדר על ידי חברי ועדת החדשנות של האיגוד כמהלך השקה פורץ דרך וחדשני.

ענבל טרופ קירש, סמנכ”לית השיווק בחברה: “קבוצת עוף טוב ובתוכה מותג דג טוב, תמשיך להוביל את התחום, להציג חדשנות מוצרית ולהביא לצרכן הישראלי את המוצרים הטובים ביותר. מהלכי ההשקה הם חלק בלתי נפרד מבניית מותג איכותי וגם אותם נמשיך לבצע באופן חדשני ופורץ דרך”.

בהודעה על הזכייה בפרס ציינו חברי הועדה: “אנו יודעים שהמהלך הוא פרי מחשבה והשקעה של רבים ומבקשים להעביר את הערכתנו והוקרתנו אל כל הרבים והטובים העושים במלאכה גם בחברתכם וגם במשרד הפרסום ראובני פרידן“.

על פי הודעת איגוד השיווק, “על מנת להכריז על השקת המותג החדש בהובלתם של שני המוצרים החדשים הוחלט לצאת בקמפיין חדש וראשון למותג, קמפיין טעים לכלל מוצרי הסדרה, שעושה חשק לטרוף את המסך. מכיוון שהקטגוריה הייתה רדומה תקופה ארוכה, עוף טוב רצו להעיר אותה ולגעת בקהל רחב ככל הניתן. לצורך כך מופו כל קהלי היעד של המותג והוחלט לפנות לכולם עם הצעה לגוון את הארוחה. לכל המשפחה, לילדים שחזרו מבית הספר, לאנשים שאחרי אימון, לאנשים שסתם אוהבים דגים, לשוחרי הבריאות, למצמצמי האוכל בחוץ. לצורך כך צולמו פוד שוטים מגרים, אשר מראים את מגוון המנות על בסיס המוצרים של הסדרה (ולא רק את מוצרי ההשקה) ולצידם פנו עם מסרי הבריאות לקהלים השונים. הבחירה במנות ולא בחומרי הגלם נבחרה בכובד ראש והייתה משמעותית מאוד בחיזוק תפיסת הטעם בהשקה”.

לסיום ציינו השופטים: “מהלך ההשקה של דג טוב ובפרט המוצרים החדשים היוו חדשנות בכל נדבך – החל מהמוצר, מותג העל ועד ההשפעה על הקטגוריה כולה”.

קבוצת עוף טוב היא בבעלות משקי עמק הירדן ומשקי עמק המעיינות, השיקה לאחרונה את מותג דג טוב – מוצרי דג מוכנים לאכילה.

 

 

Be the first to comment

Leave a Reply

כתובת האימייל שלך לא תפורסם


*