מותג דג טוב של עוף טוב משיק את פופקורן דג

פופקורן דג טוב מוצע בשני סוגים – מיני פילה אמנון בציפוי רגיל ובציפוי צ'יפס. פחות משנה לאחר שהושק, מותג דג טוב אוחז בכ-30% מנתח שוק מוצרי הדגים המצופים

פופקורן דג טוב. צילום: סטודיו עוף טוב

קבוצת עוף טוב, אשר השיקה לפני פחות משנה את מותג דג טוב, ממשיכה להתבסס כשחקנית משמעותית בתחום מוצרי הדגים. החברה מרחיבה את פעילות דג טוב עם שני מוצרי דג חדשים וומשיקה: פופקורן דג טוב – מיני פילה אמנון מצופה, עשויים 100% נתח פילה דג ומכילים 14 גרם חלבון במנה.

את המוצרים בסדרה ניתן לצרוך במגוון הזדמנויות, מתאים לילדים ולמבוגרים המבקשים לשלב בתזונה היומית שלהם מוצרים איכותיים עם ערכים תזונתיים בריאים.

פופקורן דג טוב מוצע בשני סוגים – בציפוי רגיל ובציפוי צ’יפס ומתאים להגשה כמנת דג עיקרית, כתוספת לסלטים חמים או קרים, לשילוב במנות מוקפצות ותוספות אחרות וגם כמנה קלה בין הארוחות.

מוצרי פופקורן מיני פילה אמנון מצטרפים לסדרת מוצרי הדגים של דג טוב המונה חמישה מוצרי דג נוספים, בהם: פילה אמנון מצופה, מקלוני דג בציפוי צ’יפס, מקלוני דג בציפוי צ’ילי, קציצות דגים וקציצות דגים נורווגיות. המוצרים מיוצרים בסטנדרט איכות גבוה תוך עמידה בתקנים המחמירים בישראל על פי תקני ISO 14000, ISO 9001, HACCP  וכן תקנים אירופאים ואמריקאי USDA, EFSA. המוצרים בסדרה משווקים בכל רשתות השיווק והחנויות הגדולות וכן בשוק המקצועי ולייצוא.

כל המוצרים בסדרה עונים על ערכי התזונה הים תיכונית הנחשבת לבריאה ובשל כך מאומצת על ידי צרכנים בכל העולם. הם נהנים מיתרונות תזונתיים חשובים: תכולת החלבון בהם גבוהה והם מהווים תחליף בריא ומזין לצמחוניים הצורכים דגים. בנוסף, הם דלים בשומן ובקלוריות וקלים לעיכול.

שוק מוצרי הדגים הקפואים המוכנים לאכילה

קטגוריית הדגים הקפואים המוכנים לאכילה עמדה על 20 מיליון שקל בשנת 2018 והציגה באותה שנה גידול של 17%.

נכון למאי 2019 מותג דלידג (נטו) מוביל את הקטגוריה עם כ-64% נתח שוק, אחריו, מתבסס ומתחזק מותג דג טוב עם 27% נתח שוק. המותג הפרטי של רמי לוי מחזיק ב-3.8% נתח שוק, וב- 5.2% הנוספים מחזיקים יצרנים/מותגים קטנים (על פי נתוני סטורנקסט).

על פי נתוני סטורנקסט: ברבעון האחרון של 2018, אשר בתחילתו (ספטמבר 2018) הושק מותג דג טוב, רשמה הקטגוריה כולה גידול של 56%. נתונים מצטברים מאי 2019, מראים כבר כעת גידול של 46% בקטגוריה.

צריכת הדגים בישראל נמצאת בעלייה מתמדת. עם זאת היא עדיין נמוכה ביחס לעולם. ההערכות הן כי צריכת הדגים הממוצעת לנפש בישראל היא כ-12 ק”ג לנפש בשנה, כשבמערב אירופה היא עומדת על כ-20 ק”ג לנפש בשנה, ביוון ובאיטליה כ-35 ק”ג לנפש בשנה וביפן היא מגיעה ל-65 ק”ג לנפש בשנה.

פופקורן דג טוב מוצע באריזת 400 גרם ומחירו: 34.9-36.9 שקל.

 

 

 

 

Be the first to comment

Leave a Reply

כתובת האימייל שלך לא תפורסם


*