נציבות הסחר האיטלקית אירחה מאסטר קלאס בניצוח השף דוד שושן בבי”ס לקולינריה דנון

במהלך כל חודש מרץ יוצאת הנציבות בשיתוף פעולה עם רשת המזון האורגני ניצת הדובדבן

מאסטר קלאס בישול איטלקי, בניצוחו השף דוד שושן. צילום: גיא יחיאלי

נציבות הסחר האיטלקית ברשותו של ג׳וספה רוסו אירחה בבית הספר לקולינריה דנון משפיענים מובילים למאסטר קלאס בנושא בישול איטלקי, בניצוחו של השף דוד שושן. השף התגורר כעשור בצפון איטליה, שם עבד אצל שפים מובילים והתמחה ומטבח איטלקי מסורתי ומודרני.

בסדנה לימד השף דוד שושן להכין מנות מהמטבח האיטלקי כמו פסטה אל לומינה, ניוקי אלה סורנטינה (ללא גלוטן), קרשנטינה ממולאים בגבינה / פסטו וקינוח של קורסטטה עם ריבה.

השף דוד שושן עם ג’וספה רוסו ראש נציבות הסחר האיטלקית ועמנואלה דיקפואה, מנתחת שווקים בתחום מוצרי המזון והצריכה. צילום: גיא יחיאלי

במהלך כל חודש מרץ יוצאת הנציבות בשיתוף פעולה עם רשת המזון האורגני ניצת הדובדבן, במסגרתו תקדם ותעלה את המודעות לצריכה של מוצרי מזון אורגניים מתוצרת איטליה. נציבות הסחר האיטלקית היא ארגון ממשלתי איטלקי שמקדם ומעודד את כניסתן של חברות איטלקיות לישראל ויש שם מודעות רבה לעובדה שהישראלים אוהבים מאוד וצורכים הרבה מוצרי מזון מתוצרת איטליה.

קרשנטינה ממולאים בגבינה או פסטו. צילום: גיא יחיאלי
צילום: גיא יחיאלי

לדברי ג׳וספה רוסו, ראש נציבות הסחר האיטלקית בישראל: “נציבות הסחר מתמקדת בלקדם מגוון תחומים שאיטליה מתמחה בהם, כאשר בחודש מרץ הוחלט לקדם ולהעלות את המודעות לצריכת מוצרי מזון אורגניים שהינם מתוצרת איטליה”. עוד מוסיף רוסו, כי “איטליה היא אחת המדינות המובילות מבחינת נתח השוק של צריכת המזון האורגני”.

צילום: גיא יחיאלי

 

Be the first to comment

Leave a Reply

כתובת האימייל שלך לא תפורסם


*