ניתן צו לפתיחת הליכים נגד חברת ארדיפק העוסקת בייצור מכונות אוטומציה לתעשיית מזון

הבקשה למנות לחברה נאמן זמני ולהוציא צו לפתיחת הליכים הוגשה על ידי תשעה עובדים שטענו כי לפני כעשרה ימים כינס בעל המניות בחברה את העובדים, והסביר להם כי החברה הגיעה לסוף דרכה. לחברה לקוחות גדולים ביניהם שטראוס, תנובה, טבע עז, אלביט

צילום מסך: אתר ארדיפק

בהסכמתה של חברת ארדיפק מכרמיאל (RD Pack LTD) שנקלעה למשבר תזרימי, ניתן כנגדה בבית המשפט המחוזי בחיפה צו לפתיחת הליכים ומונתה נאמנת לחברה, עו”ד ענבל בית הלחמי – ריבן, לצורך הפעלתה הזמנית. החברה נוסדה בשנת 2017 והיא עוסקת בייצור מכונות אוטומציה לתעשיית מזון והרכבה פלסטיות.

לחברה, המעסיקה מהנדסים ועובדים שונים העוסקים בתכנון, ייצור והרכבה של מכונות, לקוחות גדולים ביניהם שטראוס, תנובה, טבע עז, אלביט, כתר פלסטיק, וחברות סטארט אפ.

הבקשה למנות לחברה נאמן זמני ולהוציא צו לפתיחת הליכים כנגדה הוגשה על ידי תשעה עובדים שטענו כי לפני כעשרה ימים כינס בעל המניות בחברה את העובדים, והסביר להם כי החברה הגיעה לסוף דרכה עקב קשיים כלכליים.

לדברי העובדים,התחוור להם כי אין בקופת החברה כספים לתשלום המשכורות לעובדיה וכי החברה נותרה חייבת לעובדיה מאות אלפי שקלים. ככל הידוע להם, יש לה חובות נוספים לספקים ונושים שונים.

תגובת החברה לא התקבלה עד כה.

Be the first to comment

Leave a Reply

כתובת האימייל שלך לא תפורסם


*