מסיכת דבש לפנים

דבש אורגני הוא חומר עשיר בלחות ובעל ריכוז גבוה של נוגדי חמצון. במכוורת שמורת צוף מציעים להכין ממנו מסכת הזנה ומסכת פילינג של דבש

מסיכת דבש לפנים. צילום: צוף מוצרי דבש

אנו רגילים לאכול אותו, ודאי בראש השנה עם תפוח בדבש, אך מתברר שאפשר גם לשפר איתו את עור הפנים. דבש אורגני נא הוא חומר פלאי של הטבע. הדבש בעל תכונות טבעיות של אנטי בקטריאליות, אנטיספטיות (מרחיק זיהומים) ומרחיק פטריות. הוא עשיר בלחות ובעל ריכוז גבוה של נוגדי חמצון, וזה כנראה מה שעור הפנים שלנו צריך, גם לבריאות העור וגם להופעה זוהרת.

צוף מוצרי דבש אורגניים, של מכוורת שמורת צוף, מציעה שתי גרסאות למסכות דבש לפנים, מסיכת הזנה ומסיכת פילינג. המסיכות מסייעות לעור לזהור, לקבל את ההזנה שהוא צריך עד לשכבות העמוקות שלו, וגם תייצרנה ליפטינג עדין לפנים. מומלץ לעשות את המסכה לפני אירוע או חגיגה. אין לצאת לשמש מיד אחרי המסכה, לכן כדאי להתפנק איתה בשעות הערב או ממש לפני השינה.

מוצרי מכוורת שמורת צוף. צילום: אלברט אדוט

מסיכת הזנה מדבש (באדיבות המטפלת אוראלה מור יוסף):

רכיבים: 1 כף דבש אורגני של צוף, 1 ביצה (עדיף אורגנית),1 כף לימון, 6 טיפות שמן אתרי מסוג לבנדר/הדס/רוזווד (לערבב).

הוראות הכנה: טורפים את הביצה, מוסיפים את הדבש והלימון. מערבבים היטב. מוסיפים את השמנים האתרים ומערבבים שוב. מורחים עם מברשת (או עם היד) על עור נקי. נותנים למסכה להתייבש כ- 15 דקות. הביצה מתקשה על העור ויוצרת את הליפטינג. שוטפים במים פושרים.

מסכת פילינג איכותית מדבש

רכיבים: 150 מ”ל דבש אורגני של צוף, 10 טיפות שמן לבנדר איכותי, 5 טיפות שמן עץ התה, 1 כף שמן שקדים/שמן זית, 3 כפות קינמון מגורד.

הוראות הכנה: מערבבים היטב את כל חומרי המסכה. מורחים על הפנים בשכבה נדיבה ומשאירים על הפנים למשך 20 דקות. שוטפים במים פושרים. ניתן לשמור את חומרי המסכה גם לטיפול עתידי, ללא קירור.

Be the first to comment

Leave a Reply

כתובת האימייל שלך לא תפורסם


*