מדגל השיקה את ברז IFLOW המופעל ללא מגע

השף יונתן רושפלד הדגים במהלך סדנת בישול לרגל ההשקה את חוויית השימוש בברז, את יתרונותיו ואת נוחות השימוש בו

IFLOW הברז החדש של מדגל, צילום: יח"צ
IFLOW הברז החדש של מדגל, צילום: יח"צ
ברז IFLOW - מדגל, צילום יח"צ
ברז IFLOW – מדגל, צילום יח”צ

מדגל מבית פלסאון, המייצרת ומשווקת ברזים בישראל משנת 1973, השיקה  את ברז המטבח החדשני IFLOW, המופעל  ללא מגע. השף יונתן רושפלד הדגים בהשקה את השימוש בברז.

באירוע ההשקה הציגה ג’יין מטלון דריי, מנהלת שיווק ומכירות במדגל, את מגוון היתרונות של הברז, המשלב לראשונה טכנולוגיות הפעלה מכנית ואלקטרונית. בהפעלת הברז באמצעות הידית המכנית מופעל החיישן האלקטרוני הנמצא בפיה של הברז ומאפשר להפעיל אותו ללא מגע. כך, הברז נפתח ונסגר רק כשצריך, ללא בזבוז מיותר של מים ושל כסף.

מימין: ג'יין מטלון דריי מנהלת השיווק של מדגל, השף יונתן רושפלד, מאור אלוני מנכ"ל פלסאון ישראל, צילום: אורטל בן יוסף
מימין: ג’יין מטלון דריי מנהלת השיווק של מדגל, השף יונתן רושפלד, מאור אלוני מנכ”ל פלסאון ומדגל, צילום: אורטל בן יוסף

“חוויית השימוש החדשה של IFLOW במטבח”, מציינת מטלון-דריי, “מתבטאת בנוחות השימוש, בשמירה על ניקיון והיגיינה, בחיסכון במים ובעיצוב עדכני ומרהיב. הפעלת הברז ללא מגע מאפשרת שמירה על ניקיון והיגיינה תוך כדי הבישול במטבח, כך שאם אתם באמצע הכנת עוגה או טיגון שניצלים וצריכים לשטוף את הידיים, או שהילדים ניגשים לרחוץ את הידיים בסיום הארוחה, אין חשש שהברז יתלכלך”.

במהלך סדנת בישול שנערכה השבוע במסעדת ג’ונתן פוד קלאב, הדגים השף רושפלד את היתרונות של הברז החדש ואת נוחות השימוש בו, תוך שהוא מכין למוזמנים מגוון מנות משובחות, בהן דג לברק, פילה בקר, סשימי טונה אדומה, טרטר בקר, עוגת גבינה ריקוטה.

ברז IFLOW מוצע בעיצוב אלגנטי המשדרג את המטבח. הברז מאופיין בקו עיצוב גבוה, מעוגל ויוקרתי, המקנה לו נוכחות מרשימה. הברז מכיל גם טבעת תאורה בצבע כחול שנדלקת כשהמים זורמים ומוסיפה לעיצוב.

יתרון חשוב נוסף לברז הוא בטכנולוגיה המתקדמת, המאפשרת להתקין אותו מלמעלה בקלות ובמהירות, בתוך פחות מ-5 דקות. לברז שני מצבי זרימה – רגיל וספריי, ומזלף נשלף לנוחות השימוש. מדגל מעניקה למוצר שבע שנות אחריות.

מחיר: 3,175 שקל.

חברת מדגל פועלת בישראל כבר יותר מ-40 שנה ובאוגוסט 2015 נרכשה על ידי חברת פלסאון ישראל. החברה מספקת מגוון פתרונות למגזר הפרטי בתחום של ברזי מטבח ואמבט.

מתוצרי סדנת הבישול עם השף רושפלד באירוע ההשקה, צילום: אורטל בן יוסף

מתוצרי סדנת הבישול עם השף רושפלד באירוע ההשקה, צילום: אורטל בן יוסף

Be the first to comment

Leave a Reply

כתובת האימייל שלך לא תפורסם


*