מבשלת הבירה ג’מס משיקה את בירת MondiAle

מדובר בבירה בסגנון Pale ale (אייל בהיר), קלה לשתייה, בטעם מעניין ונגיש עם ארומה פירותית ומרירות נמוכה, שתשתלב עם פיצוחים וחטיפים המשלימים את חווית הצפייה

בירה ג'מס מונדיאייל. צילום: איל קרן
בירה ג’מס מונדיאייל. צילום: איל קרן

מבשלת הבירה ג’מס – Jem’s Beer Factory, הידועה בשיתופי הפעולה השונים שמקיימת עם תחרויות ומותגי ספורט, משיקה לרגל חגיגות מונדיאל 2022, את בירת MondiAle – בירה במהדורה מיוחדת המבוססת על מתכון ייחודי, עם נראות בצבעי המונדיאל. במבשלת מסבירים כי בין אם תצפו במשחקי הכדורגל לבד בבית, או עם חבורה רועשת של חברים בבר, הבירה תהיה חלק בלתי נפרד מחוויית הצפייה.

מדובר בבירה בסגנון Pale ale (אייל בהיר), קלה לשתייה, בטעם מעניין ונגיש עם ארומה פירותית ומרירות נמוכה, שתשתלב באופן נפלא עם פיצוחים, חטיפים ונשנושים שונים המשלימים את חווית הצפייה במונדיאל.

אלכוהול: 5%

מחיר: 12.90 שקל

מבשלת Jem’s הוקמה בשנת 2009 על ידי ג‘רמי (JEM) וולפלד שחלם על הקמת מבשלת בירה בישראל, למד וחקר את הנושא במשך שנים רבות וחבר אל דניאל אלון, עו”ד ויזם – שניהם עלו לישראל מארה”ב. אליהם הצטרף דרור ארז, שהגיע מעולם המסעדנות וחיי הלילה של תל אביב. יחד, הקימו את מבשלת ג’מס הייחודית בפתח תקווה. בג’מס מייצרים בירה טבעית ואיכותית – לא מסוננת ולא מפוסטרת, המיוצרת בתהליך מוקפד ומקצועי. כיום ג’מס מייצרת פורטפוליו של 12 סוגי בירה קראפט ישראלית איכותית ומפעילה רשת בר-מסעדות חווייתיות המשלבות בילוי, שתייה ואוכל (15 סניפים בארץ).

 

Be the first to comment

Leave a Reply

כתובת האימייל שלך לא תפורסם


*