לראשונה: טירת צבי משיקה פסטרמות ונקניקי פרימיום מהצומח

הפסטרמות הצמחוניות (על בסיס סויה), המיוצרות במפעל טירת צבי, יושקו בטעם גריל ובטעם מפולפל והנקניקים הטבעוניים (על בסיס חלבון חיטה) המיובאים מאיטליה יושקו בטעם פיקנטי ובטעם מעושן

הסדרה הצמחונית של טירת צבי. צילום: דוברות תנובה
נקניק טבעוני של טירת צבי בטעם פיקנטי. צילומים: דוברות תנובה

חברת מעדני הבשר בישראל טירת צבי משיקה סדרת פסטרמות צמחוניות שפותחו על ידי החברה וסדרת נקניקים על בסיס חלבון צמחי, שימכרו ברשתות שיווק וחנויות ברחבי הארץ. זאת, בהמשך לסדרת הנקניקיות הצמחיות שהשיקה לאחרונה.

הפסטרמות והנקניקיות מכילות רמות חלבון גבוהות יחסית של 16-29 גרם חלבון ב-100 גרם, והן מגיעות בפריסה דקה, במארז דומה לסדרת הדקניקים. הפסטרמות הצמחוניות (על בסיס סויה) המיוצרות במפעל טירת צבי יושקו בטעם גריל ובטעם מפולפל במשקל 120 גרם, והנקניקים הטבעוניים (על בסיס חלבון חיטה) המיובאים מאיטליה יושקו בטעם פיקנטי ובטעם מעושן במשקל 100 גרם.

הנקניקים הטבעוניים הם בכשרות גבוהה של ועד הכשרות סטאר קיי ושל רבנות עמק המעיינות, והפסטרמות הצמחוניות הינן בכשרות מהודרת של ועדת מהדרין של תנובה ושל רבנות עמק המעיינות. שוק תחליפי הבשר בישראל עומד נכון ל-2022 על היקף של כ-245 מיליון שקל.

לדברי קרן דסקל נתן, מנהלת אגף השיווק של טירת צבי: “הפסטרמות הצמחוניות, אשר פותחו כאן בארץ, והנקניקים הטבעוניים שאנו משווקים הם מוצרים שפותחו בתהליך טכנולוגי מורכב במטרה להגיע לטעם ולמרקם הקרובים לבשר, תוך הקפדה על ערכים תזונתיים טובים וקרובים למוצר הבשרי.

“שוק תחליפי הפסטרמות והנקניקים בישראל הוא מצומצמם מאוד ורוב המוצרים המוצעים אינם כוללים רמות חלבון גבוהות. כיום, לפי Kantar, יותר מ-18% מהישראלים מגדירים עצמם כמפחיתי בשר והם מחפשים להפחית צריכה של בשר מטעמי בריאות, קיימות, או העדפה לגיוון במקורות החלבון שהם צורכים”.

טירת צבי מפתחת, מייצרת ומשווקת יותר מ-200 מוצרים שונים של מעדני בשר מאז 1946. בין המוצרים מגוון פסטרמות, נקניקים, נקניקיות ומוצרי בשר קפואים ותחליפים. בשנת 2000 רכשה תנובה 50% מהבעלות על טירת צבי, כשחברי קיבוץ טירת צבי מחזיקים ב-50% הנותרים. מפעל טירת צבי שוכן בבקעה מוקפת הרים, בדרומו של עמק בית שאן.

הסדרה הצמחונית – פסטרמה בטעם גריל

מחיר: 14.90-16.60 שקל לאריזה.

1 Comment

  1. הפסטרמה הצמחונית החדשה שלכם מאוד טעימה אך לא ניתן להשיג אותה באף סופר.אני גרהבראש העין.אשמח לדעת באילו סופרים היא נמכרת בראש העין או בפתח תקווה

Leave a Reply

כתובת האימייל שלך לא תפורסם


*