ייצוגית נגד הבעלים של מסעדת דלאל בטענה להפרת חוק הספאם

למיטב זכרונו של המבקש, הוא לא התבקש ולא נתן את הסכמתו לשלוח אליו דברי פרסומת. לנוכח העובדה כי קיבל בעל כורחו שלושה מסרונים מדלאל, מעריך המבקש את נזקו בסך של 100 שקלים למסרון

בקשה לאישור תביעה ייצוגית הוגשה כנגד חברת גאיה רינר מת”א בטענה להפרת חוק הספאם (דואר זבל) באמצעות שליחת דברי פרסומת ללא קבלת הסכמת הנמענים.

לטענת המבקש, עו”ד גיא סרוסי מרמת גן, הוא סעד במסעדת דלאל שבנווה צדק בת”א שבבעלות החברה, שהיא זו המפעילה את בתי האוכל של דלאל הכוללים מסעדה, קונדיטוריה, בית קפה ואירועים, ולמיטב זכרונו לא התבקש ולא נתן את הסכמתו לשלוח אליו דברי פרסומת.

אף על פי כן נתקבלו במכשיר הנייד שלו שלושה מסרונים מהמסעדה בהם נכתב: “דלאל נווה צדק מחממת לכם את החורף, התגעגענו מאוד אז החלטנו להזמין אתכם להתארח אצלנו במסעדה ולהתפנק במנה ראשונה במתנה”.

לדברי המבקש, בדברי הפרסומת הללו לא צוין כי מדובר בפרסומת, לא צוינו פרטיה של חברת גאיה רינר, ולא צויינו פרטי ההתקשרות עימה.

הנזק שנגרם לו, מדגיש המבקש, הינו נזק לא ממוני, בשל העובדה כי כי קיבל דברי פרסומת בהם לא חפץ, לרבות עוגמת נפש עת סבר כי דברי הפרסומת הללו קשורים לעבודתו, משפחתו, חבריו, וכיוצ”ב. לנוכח העובדה כי קיבל בעל כורחו שלושה מסרונים, מעריך המבקש את נזקו בסך של 100 שקלים למסרון.

להערכתו, חברי הקבוצה המיוצגת מונים יותר מ-8,000 חברים במהלך שבע השנים האחרונות, כאשר בממוצע כל חבר כזה קיבל שלושה דברי פרסומות וסבל נזק לא ממוני של 300 שקל.

תגובת הנתבעת לא התקבלה עד כה.

 

 

Be the first to comment

Leave a Reply

כתובת האימייל שלך לא תפורסם


*