טעימה מהקולינריה של האי סרדיניה בתערוכת IMTM בתל אביב

הביתן של סרדיניה במתחם אקספו יציע למבקרים מגוון סדנאות אוכל עם השף האיטלקי Pierluigi Fais, ממסעדת Josto בקליארי שבסרדיניה, הנחשבת לאחת המסעדות המובליות במחוז. השף ילמד את הקהל הרחב כיצד להכין מגוון מנות המאפיינות ומזוהות עם הקולינריה המקומית כגון: ספגטי עם ביצי דג מיובשות, ניוקי בסגנון סרדיניה ועוד

השף האיטלקי פייר לואיג'י פאיס ממסעדת ג'וסטו בביתן של סרדיניה. צילום: יח"צ Josto ©mauronster / mauro prevete

לשכת התיירות של מחוז סרדיניה מאיטליה תקים ביתן בתערוכת IMTM בתל אביב, שיעניק טעימה והצצה לאטרקציות התיירותיות והקולינריות שיש למחוז להציע לתייר הישראלי.

שר התיירות של איטליה, מסימו גארוואגליה, יגיע לישראל במיוחד לתערוכה ויהיה נוכח בביתן של לשכת התיירות שבתערוכת התיירות שתתקיים בתאריכים: 29 ו-30 במרץ השנה, במתחם אקספו בתל אביב. בנוסף, יגיעו לביתן בכירים מהמחוז – שפים, בעלי יקבים ועוד.

ספגטי ביצי דג מיובשות ממסעדת ג’וסטו. צילום: יח”צ ג’וסטו

הביתן של סרדיניה יציע למבקרים מגוון סדנאות אוכל עם השף האיטלקי המוביל Pierluigi Fais, ממסעדת Josto בקליארי שבמחוז סרדיניה הנחשבת לאחת המסעדות המובילות במחוז. השף יגיע במיוחד לתערוכה בישראל בה ילמד את הקהל הרחב כיצד להכין מגוון מנות המאפיינות ומזוהות עם הקולינריה המשובחת של האי: ספגטי עם ביצי דג מיובשות, ניוקי בסגנון סרדיניה, שרשרת פסטה LORIGHITTAS, פרגולה מסרדיניה ועוגיות שקדים בצורת נעליים.

בנוסף, הביתן יציע למבקרים היכרות עם היקבים האיכותיים של מחוז סרדיניה ובמקום ייערכו טעימות והדרכות על היקבים, זני הענבים האופייניים לסרדיניה כגון: מוניקה, וורמנטינו, קנונאו ועוד. בין היקבים מסרדיניה שהקהל הישראלי ייחשף אליהם בביתן יהיה יקב ATZEI עם היינות המשובחים שלו: Saragat ו-Aru.

מראות מהאי סרדיניה צילומים: יח”צ

הביתן יאפשר הצצה למגוון אטרקציות תיירותיות שיש לאי והמחוז הקסום להציע לתייר הישראלי, לרבות אטרקציות ייחודיות שהישראלים מעולם לא נחשפו אליהם.

מראות מהאי סרדיניה צילומים: יח”צ
מראות מהאי סרדיניה צילומים: יח”צ
השף האיטלקי פייר לואיג’י פאיס ממסעדת ג’וסטו בביתן של סרדיניה. צילום: יח”צ Josto ©mauronster / mauro prevete

Be the first to comment

Leave a Reply

כתובת האימייל שלך לא תפורסם


*