חברת Yoffi, המייצרת מתנות ומזכרות קולינריות מישראל, משיקה תערוכת גלויות Israel של Yoffi

הגלויות משקפות את יופייה של הארץ מנקודת מבטם של 36 אמנים יוצאי חבר העמים לשעבר והיא תוצג בגלריית Skizza בירושלים החל מה-20 באוקטובר ותהיה פתוחה לקהל הרחב. "אנו מסתכלים על מוצרינו כדיפלומטיה קולינרית", מסביר ארקדי מאיופיס, מייסד החברה

גלויות מתערוכת יופי של ישראל. צילום: חברת יופי

החיים הם כמו גלויה, החכם הגדול ישראל מאיר, 1933 (המכונה החפץ חיים)

גלויה של אירנה ספקטור בתערוכה. צילומים: חברת יופי

חברת Yoffi – חברה לייצור מתנות ומזכרות קולינריות מארץ ישראל, משיקה את תערוכת Israel של Yoffi, בשיתוף פעולה עם קבוצת הג’רוזלם פוסט. התערוכה כוללת יצירות של שלושים ושישה ישראלים מוכשרים, עולים חדשים וותיקים, אשר מציגות את ישראל כפי שהיא משתקפת בעיניהם. היצירות משקפות פרסונות מקומיות, מונומנטים היסטוריים ונופים עוצרי נשימה, לצד פלאי ההתקדמות הטכנולוגית.

התערוכה תפתח לקהל, ללא תשלום, בין התאריכים 20.10-15.11 בגלריית Skizza (בית אות המוצר הירושלמי) שבירושלים. הציורים והרישומים המקוריים בתערוכה יודפסו כגלויות צבעוניות, ויימכרו בנפרד או כחלק ממארזי המתנה הייחודיים של Yoffi מישראל.

חברת Yoffi הוקמה בשנת 2015 על-ידי משפחת מאיופיס שעלתה לישראל מרוסיה בשנת 2015, ומייצרת מתנות ומזכרות קולינאריות. החברה המשפחתית, אשר שיווקה בתחילה את מוצריה רק ללקוחות מעבר לים, חרטה על דגלה להציג את ישראל היפה והטובה באמצעות השפע והטוב בו התברכה. “הרעיון להפיק גלויות של ישראל עלה מאותו הדחף שהוביל אותי להקים את העסק – לסייע לאנשים לשמור על קשר באמצעות טעמים וריחות המאפיינים את כל הטוב בו התברכה ארץ ישראל”, מספר ארקדי מאיופיס, אבי המשפחה ומייסד חברת Yoffi. “אנו מסתכלים על מוצרינו כדיפלומטיה קולינרית, וכמוהן גם הגלויות מייצגות את הטוב של ישראל – כפי שמשתקפות במבט של פנים וחוץ. באמצעות תערוכת הגלויות מוסיף מאיופיס, אנו מציגים בפני הקהל הישראלי את נקודות המבט של העולים לישראל ואת פניניי היופי בארץ כפי שמשתקפות בעיניהם”. החברה, לדבריו, מאמינה בשילוב בין אהבת הארץ ואוכל טעים ומפיצה את הבשורה על תוצרת ישראלית משובחת ברחבי העולם.

מרינה שלסט, אוצרת התערוכה, גלריית Skizza: “מאיופיס החליט להראות את ישראל כפי שאנחנו רואים אותה מבפנים. רעיון זה הוליד את הפרויקט – מדינה קטנה בעיני יוצאי אימפריה ענקית לשעבר. המקום הטבעי להציג יצירות אלה הוא בגלריה שלנו שהוקמה לפני כמעט 15 שנה ומאז הפכה למרכז חשוב לחיי התרבות של דוברי רוסית בישראל”.

גלויה של מיכאל ברנובסקי

האמנים המשתתפים בתערוכה:

אנה ברינסקי, אירינה פרס, יקטרינה חזינה, וולנטין סטפשין, קטיה רויז, יקתרינה ירלינה, מיכאיל קפלן, לנה בליצקיה, אנה מרימונט, אירנה ספקטור, אינה זקס, מאשה אורלוביץ’, מריאנה קורול, אנסטסיה גורסקי, אנדריי שמטניק, בנימין קלצל, אהרן קרביץ, צבי מירקין, נטליה קוליקובה, יוליה סטוצקיה, זואי סבר, טטיאנה גישפלינג, ילנה דניסנקו, מיכאיל ברנובסקי, סרגיי חבוסטנקו, דוד חננשווילי, טטיאנה רטוש, קסניה רבזין, אירינה סורוצ’ינסקאי, אלינה יופה־ פיקובסקיה, למוסיה קודריאבצבה, רגינה שפיר, לידיה חיט, איוון שצ’וקין, יצחק ארד (אנטולי רודניצקי), שמואל שלסט.

הפרויקט נערך בשיתוף פעולה עם קבוצת הג’רוזלם פוסט ובתמיכת איש העסקים רומן אברמוביץ‘.

 

1 Trackback / Pingback

  1. יופי של דיפלומטיה קולינרית — E-food

Leave a Reply

כתובת האימייל שלך לא תפורסם


*