חברת פסקוביץ ובניו מבקשת להורות על הקפאת ההליכים נגדה וכנגד בעלי מניותיה

דג הליבוט של פסקוביץ. צילום יחצ

חברת בשר לכל, חיים פסקוביץ ובניו מאשדוד מבקשת מבית המשפט המחוזי בב”ש להורות על הקפאת ההליכים כנגדה וכנגד בעלי מניותיה (שייקה, אלכסנדר, ויגאל פסקוביץ) לפרק זמן של חודשיים וכינוס אסיפות נושים לשם הצבעה על הצעת הסדר חוב.

פעילותה של החברה החלה בשנת 1987 כעסק משפחתי המתמחה בייבוא ושיווק מוצרי מזון. בדצמבר 1991 התאגדה ורשמה החברה במרשם רשם החברות. עם השנים הפכה החברה ליבואנית ומשווקת מוצרי דגים ובשר קפואים מהגדולות בישראל, הרחיבה את פעילותה והגדילה את מגוון מוצריה ושירותיה עת פעלה לייבא ולשווק פירות מאירופה וירקות מבלגיה ודרום אמריקה.

בפניה לבית המשפט נאמר כי החברה נקלעה למשבר תזרימי חמור בעיקר כתוצאה ממשבר מגפת הקורונה וכי בעלי מניותיה ניסו לאתר משקיעים מהתחום בעלי איתנות פיננסית שיאותו להיכנס לשותפות בפעילות החברה.

בסופו של דבר התקבלה לפני כשבוע הצעה חתומה מאת חברת איירון אס בי טי גרופ, המנוהלת על ידי ניסים ברכה, להשקעה בחברה של כ-27 מיליון שקל כנגד הקצאה של 75% ממניותיה, הצעה עליה מבוססת הצעת הסדר החוב. בבקשה נאמר כי חובותיה של החברה נאמדים בכ-76 מיליון שקל, וכי במועד זה אין לחברה מסגרת אשראי והון חוזר לצורך רכישת אספקות וחידוש מלאים שיניבו מכירות חדשות בהיקפים משמעותיים. בנוסף, הוטלו הגבלות שונות על יכולתה של החברה לבצע פעילות עסקית בחשבונה.

הבנק הבינלאומי, הנושה המובטח הגדול ביותר של החברה בהיקף כ-15 מיליון שקל, ובנק לאומי, הנושה המובטח בהיקף של 7.2 מיליון שקל, הודיעו לבית המשפט על הסכמתם לבקשת החברה להקפאת הליכים.

Be the first to comment

Leave a Reply

כתובת האימייל שלך לא תפורסם


*