וודקה רוסקי סטנדרט חוגגת 20

מחזור המכירות של החברה עלה ל-3.4 מיליון ארגזים בנפח 9 ליטר בשנת 2017 והמותג נסק למקום ה-16 בין מותגי הוודקה הנמכרים ביותר בעולם - לפי מגזין Drinks International

וודקה רוסקי סטנדרט. צילום: תום גץ
וודקה רוסקי סטנדרט. צילום: תום גץ
וודקה רוסקי סטנדרט החדשה. צילום: יח"צ
וודקה רוסקי סטנדרט החדשה. צילום: יח”צ

ביולי, 1998, לפני עשרים שנה, הושקה לראשונה וודקה פרימיום רוסיתחברת הוודקה רוסקי סטנדרט, המפיקה את הוודקה הרוסית הנחשבת, חוגגת בימים אלה את יום השנה ה-20 מאז השקת וודקה רוסקי סטנדרט.

בחברה מציינים כי היא מובילת השוק מאז ראשיתה, עם נתח שוק של יותר מ-30%. המותג ממשיך לגדול בשוק המקומי הרוסי והגדיל את נפח המכירות ב-20% בשנת 2017 וב-4% ברבעון הראשון של 2018, בהשוואה לשנה קודמת – “רוסקי סטנדרט היא יצואנית הוודקה הרוסית מספר אחת. הנוכחות העולמית של המותג גדלה מ-26 מדינות בשנת 2006 ליותר מ-80 מדינות בשנת 2018. באחד מן השווקים הגדולים ביותר שלה, תיירות קמעונאית, מותגי החברה זמינים ביותר מ-1,000 שדות תעופה בינלאומיים. מחזור המכירות שלה עלה ל-3.4 מיליון ארגזים בנפח 9 ליטר בשנת 2017 והמותג נסק למקום ה-16 בין מותגי הוודקה הנמכרים ביותר בעולם (לפי מגזין Drinks International). בבריטניה, כיום זהו מותג הוודקה השני הנמכר ביותר”.

רוסטם טריקו, מייסד ויו”ר מועצת המנהלים של אחזקות רוסקי סטנדרט: “כאשר השקנו את רוסקי סטנדרט בשנת המשבר של 1998, מעטים האמינו בהצלחת הרעיון של וודקה פרמיום רוסית באיכות גבוהה. עם זאת, לא הקשבנו לאף אחד והמשיך לעבוד. לאחר שנתיים בלבד, נפח הייצור של רוסקי סטנדרט עבר את ה-100 אלף ארגזים בנפח 9 ליטר, ועד מהרה המותג הוכיח ביצועים טובים מכל הוודקה פרימיום המיובאים במדינה ונכנסו לשווקים בינלאומיים. כיום, רוסקי סטנדרט הפך לסמל של המדינה שלנו, אחד המותגים הרוסיים המפורסמים ביותר בעולם: ‘אם זו וודקה רוסית, אז זו רוסקי סטנדרט’. במהלך 20 שנות קיומו של המותג, הפקנו מעל 300 מיליון ליטר של רוסקי סטנדרט עבור חובבי הוודקה בכל היבשות. אני מאוד גאה בהצלחות שהגשמנו ורוצה להודות לכל מי שהשתתף ועדיין משתתף ביצירת ובפיתוח המותג הייחודי הזה, הגאה בהיסטוריה של 20 שנה”.

בחברה אומרים עוד, כי רוסקי סטנדרט הוא המותג הצרכני העולמי הרוסי היחיד שקיבל פרסים בינלאומיים יוקרתיים בכל שנה, ומדליות זהב בתחרויות טעימות יוקרתיות רבות, כולל: International Spirits Challenge (2018), The Grocer Drink Awards (2017), The Spirits Business Vodka Masters (2016, 2014), Ultimate Spirits Challenge (2015), Best Vodka (2010, 2011, 2013 ועוד.

עיצוב הבקבוק, בהשראת מגדל הפעמון של איוון הגדול בלב מוסקבה, מעיד על העבר הקיסרי של רוסיה, מחווה קלאסית ראויה לאבותיה המפורסמים. מאז 1998, הבקבוק עבר חמישה שינויים בעיצוב, כדי להתפתח ולהתקדם למראה ולתחושת הפרימיום, כפי שהוא מוכר כיום.

החברה מתהדרת בכך שיש לה שליטה מלאה על כל שלבי הייצור “מדגן ועד הטיפה האחרונה”. מותגי רוסקי סטנדרט מיוצרים במזקקת הוודקה המתקדמת ברוסיה, הממוקמת בסנט פטרסבורג, כאשר נעשה שימוש במרכיבים המשובחים ביותר, כולל מים ממוצא קרחוני מאגם לדוגה ומחיטת חורף נבחרת מאזור צ’רנוזאם הרוסי. הכהיל, בדרגת לוקס – האיכות הגבוהה ביותר, מיוצר במזקקה הפרטית של החברה ברפובליקה של טטרסטן ועונה “כפול 100” על כל דרישות הזיכוך של האיחוד האירופי.

Be the first to comment

Leave a Reply

כתובת האימייל שלך לא תפורסם


*