דיפלומט תתחיל לשווק את מוצרי מותג השוקולד הטבעוני פנדה

עומר דננברג, סמנכ"ל פיתוח עסקים בדיפלומט: זה כעשור, הביקוש למוצרים שאינם מכילים רכיבים מן החי עולה גם מצד צרכנים שאינם טבעוניים, במגוון של קטגוריות ומשיקולים שאינם רק בריאות כגון: איכות סביבה, תנאי העסקה וגם שמירה על החי. כל אלו הופכים את המוצרים הטבעוניים להזדמנות עסקית

חפיסות של שוקולד פנדה
שוקולד פנדה

דיפלומט, חברת המכירות וההפצה, תחל לשווק את מוצרי מותג השוקולד הישראלי, טבעוני פנדה, מאוגוסט הקרוב. פנדה הוא מותג ישראלי שהוקם בגיוס המונים וייחודו בייצור טבלאות וחטיפים טבעוניים בטעם ובמרקם של שוקולד חלב, העשויים מקקאו שמקורו בסחר הוגן. פנדה מצטרף למותגים טבעוניים נוספים שדיפלומט משווקת כיום – תחליפי הבשר של ביונד מיט ומותג תחליפי הגבינות ויולייף.

לדברי עומר דננברג, סמנכ”ל פיתוח עסקים בדיפלומט: “זה כעשור, הביקוש למוצרים שאינם מכילים רכיבים מן החי עולה גם מצד צרכנים שאינם טבעוניים, במגוון של קטגוריות ומשיקולים שאינם רק בריאות כגון: איכות סביבה, תנאי העסקה וגם שמירה על החי. כל אלו הופכים את המוצרים הטבעוניים להזדמנות עסקית”.

עוד מוסיף דננברג כי “החדשנות במוצרי פנדה, שבאה לידי ביטוי בטעם ובמרקם של שוקולד חלב אבל ללא חלב וללא רכיבים מן החי, הופכת אותו לאטרקטיבי ומבוקש בקרב אותם הצרכני ם שאינם טבעוניים, אך מבקשים להפחית בצריכת מוצרים מן החי גם בקטגוריות של ממתקים כמו שוקולד, וזאת מבלי להתפשר על טעם
ואיכות”.
לדברי דניאל ואליה ברקת, המייסדים, והאחראים לפיתוח המותג פנדה: “שיתוף הפעולה עם חברת דיפלומט, שמוצריה מופצים בפריסה ארצית, יחשוף וינגיש את מוצרי פנדה לקהל המיינסטרים – אלה הרוצים להפחית בצריכת מזון המכיל רכיבים מן החי לטובת אלטרנטיבות טעימות ואיכותיות גם בקטגורית השוקולד”. לדבריהם, “פנדה הינו מותג עם נתוני צמיחה מרשימים במיוחד שכן בשנה האחרונה המותג צמח בשיעור של 107% (נתוני סטורנקסט יולי 2022  – יונ י 2023).

Be the first to comment

Leave a Reply

כתובת האימייל שלך לא תפורסם


*