איטליאנו תשיק בישראל סדרת תחליפי חלב אורגניים של המותג הבריטי Rude health

סדרת תחליפי החלב כוללת טעמים ייחודיים, ביניהם: משקה שקדים, משקה אורז חום, משקה אגוז נמר, משקה סויה ומשקה שקדים ושיבולת שועל קלויים. המוצרים מתבססים רק על מרכיבים איכותיים וטבעיים, ללא חומרים מסמיכים/ משמרים/ צבעי מאכל וללא חומרי טעם וריח ותוספים אחרים

משקה שקדים של המותג הבריטי Rude Health. צילום: יח"צ
יניב איטליאנו. צילום: באדיבות איטליאנו אחזקות

חברת איטליאנו אחזקות, המתמחה בייבוא ושיווק מוצרי צריכה טבעוניים, אורגניים, ללא גלוטן, ללא סוכר וחלבון תשיק לראשונה בישראל את סדרת משקאות תחליפי החלב האורגניים של המותג הבריטי Rude health. תציע מגוון תחליבי חלב אורגניים וכשרים בטעמים חדשניים. סדרת תחליפי החלב כוללת טעמים ייחודיים, ביניהם: משקה שקדים, משקה אורז חום, משקה אגוז נמר, משקה סויה ומשקה שקדים ושיבולת שועל קלויים.

תחליפי החלב פותחו כחלופה טעימה ובריאה לחלב, כך שהם מתבססים רק על מרכיבים איכותיים וטבעיים, ללא חומרים מסמיכים/ משמרים/ צבעי מאכל וללא חומרי טעם וריח ותוספים אחרים.

ניב איטליאנו, מנכ”ל ובעלים של חברת איטליאנו מסר: “אנו גאים ונרגשים לחתום על הסכם הפצה ושיווק בלעדי בישראל של המותג הבריטי המוביל Rude health. בשלב ראשון נשיק בישראל את סדרת משקאות תחליפי החלב האורגניים הנמכרת ביותר בבריטניה וברחבי אירופה של המותג ונציע מגוון טעמים חדשניים וייחודיים שטרם נראו בישראל. בהמשך המהלך נשיק עוד מוצרי מזון חדשניים ומהפכניים נוספים של המותג”.

מאט בודן, ראש אגף השיווק של Rude health מסר: “השקת המשקאות הזו ממש מרגשת עבורנו. אנחנו נרגשים להגיע לצרכנים חדשים בישראל את מגוון משקאות תחליפי החלב האורגניים והטעימים שלנו ולהמשיך את המשימה העיקרית של החברה בהפחתת צריכת חלב הבינלאומית ומעבר לתחליפים איכותיים ובריאים.”

משקה חלב של המותג הבריטי Rude Health. צילום: יח"צ
משקה תחליף החלב של המותג הבריטי Rude Health. צילום: יח”צ

המותג Rude health נוסד בשנת 2005 בלונדון וזמין כיום ביותר מ-45 מדינות ברחבי העולם עם נתחי שוק משמעותיים בהם הוא פעיל.

טווח המחירים של משקאות תחליפי החלב האורגניים 12-15 שקל.

 

Be the first to comment

Leave a Reply

כתובת האימייל שלך לא תפורסם


*