רשת ניצת הדובדבן משקיעה בחברות קטנות העוסקות במוצרים אורגניים

ארבל שירן, מנכ''ל רשת ניצת הדובדבן: הרשת תומכת בעשרות חברות ישראליות קטנות העוסקות בתחום מוצרים של חקלאות אורגנית ומוצרים בתחום הבריאות, בהשקעות כספיות, בליווי פיננסי ובייעוץ עסקי. השקענו עד כה כ-2 מיליון שקל

סניף של רשת ניצת הדובדבן. צילום: מורג ביטון
סניף של רשת ניצת הדובדבן. צילום: מורג ביטון

ניצת הדובדבן, רשת בתי הטבע, מדווחת כי היא תומכת בעשרות חברות ויצרנים ישראלים קטנים העוסקים בשיווק מוצרים של חקלאות אורגנית ובתחום מוצרי בריאות, באמצעות השקעות כספיות, בליווי פיננסי ובייעוץ עסקי. הרשת השקיעה עד כה כ-2 מיליון שקל בנושא.

ארבל שירן, מנכ''ל רשת ניצת הדובדבן. צילום: מורג ביטון
ארבל שירן, מנכ”ל רשת ניצת הדובדבן. צילום: מורג ביטון

ארבל שירן, מנכ”ל רשת ניצת הדובדבן, מציין שמדיניות הרשת היא לתמוך בספקים ישראלים קטנים בתחום מוצרי הבריאות ובתחום מוצרים אורגניים מתוך רצון לקדם תוצרת ישראלית בריאה ואיכותית וכדי שהשוק לא יהיה בשליטת החברות הגדולות בלבד. ברשת מאמינים שחשוב שיהיה בשוק מקום גם לחברות קטנות ובינוניות וכדי לשרוד הן זקוקות לתמיכה ולבמה לשיווק של המוצרים שלהם כדי להתבסס ולפתח מוצרים חדשים.

רשת ניצת הדובדבן מהווה פלטפורמה שיווקית לכ-70% מהתוצרת והמוצרים של החברות הקטנות בתחומים אלה. מחזור המכירות של שוק המוצרים האורגניים בישראל מוערך בכ-300 מיליון שקל.

בין החברות שרשת ניצת הדובדבן תומכת בהן:

חברת שוקולד פנדה – יצרנית שוקולד טבעוני ללא לקטוז. השוקולד מיוצר באופן ביתי, בעבודת יד, בעזרת טכניקות מסורתיות לייצור שוקולד. בחרה משתמשים בשילוב שפיתחו על בסיס סויה וקוקוס, כדי לתת לשוקולד מרקם וטעם הדומים באופן מפתיע לגרסה החלבית.

חברת גלידות אילו – יצרני גלידה טבעונית בעבודת יד, מחומרי גלם טבעיים ואיכותיים. הגלידה מיוצרת על בסיס חלב קוקוס ואגבה במגוון גדול של טעמים – פיסטוק עם קראנץ’, פיסטוק קלוי, חמאת בוטנים עם שוקולד, תותים ”בשמנת”, פאי לימון, וניל וקוקוס אקזוטי, ועוד.

חברת נאטס שף – יצרני מוצרים על טהרת חומרים מן הצומח כאורח חיים. המוטו שלהם שהם מחויבים למהפכה בענף המזון – מהפכה המבוססת על יצירתיות, מוסריות, חיים בצוותא עם בעלי החי.

חברת סבון של מיכל – יצרנית קוסמטיקה טבעית אכותית המתרכזת באיכות חומרי הגלם ותהליך הייצור המוקפד בעבודת יד.

חברת הנבטים של אודי – המגדלת נבטים בגידול אנושי ללא שימוש במכונות תעשייתיות. לנבטים הטריים טעמים חזקים מאוד, כשכל נבט מכיל את העוצמה המרוכזת של הצמח, גם מבחינת טעם וגם מבחינת ערכים תזונתיים.

משק מלמד – משק המתמחה בגידול עופות אורגניים. במשק פועל לול אורגני לפי עקרונות של חקלאות ערכית נקייה מרעלים ותחת הפיקוח המחמיר של אגריאור.

חברת מונבטים – המפתחת מוצרי מזון בריאים איכותיים ומזינים, טבעיים ואורגניים, המהווים תחליף ללחם, ללא גלוטן, עשוי מרכיבים טבעיים ואורגניים איכותיים, לחמי בריאות מהצומח המשלבים קטניות, דגנים ירקות פירות.

 

Be the first to comment

Leave a Reply

כתובת האימייל שלך לא תפורסם


*