רשות התחרות אישרה את רכישת פעילות ההסעדה של ISS על ידי חברת Sodexo On Site

המכירה מוערכת בכ-30 מליון שקל. המנכ"ל אודי בן שימול : מדובר בסגירת מעגל, הגעתי מ-ISS וכמנכ"ל Sodexo on site ובגיבוי מלא של Sodexo העולמית, הובלתי מהלך רכישה שהופך אותנו לחברה המובילה בשוק ההסעדה בישראל

אודי בן שימול מנכ"ל sodexo on site. צילום: טל שחר

לאחר שבחודש שעבר נחתמה עסקת מכירה של פעילות ההסעדה של קבוצת ISS הדנית לחברת Sodexo on site, אושרה ביום א’ השבוע העסקה על ידי רשות התחרות הישראלית.

החברה הינה חלק מתאגיד Sodexo העולמי, המעסיק יותר מ-460 אלף עובדים ב-72 מדינות ברחבי העולם ומשרת מידי יום 100 מיליון לקוחות במגוון שירותים.

בארץ מפעילה Sodexo שתי זרועות; האחת היא Sodexo on site, המתמחה באספקת שירותי אחזקת מערכות, ניהול שירותים והסעדה לארגונים, מוסדות ציבור וחברות, אותה מוביל המנכ”ל אודי בן שימול. השנייה היא סיבוס – סודקסו, בעלת פלטפורמה טכנולוגית המאפשרת למאות אלפי עובדי חברות ליהנות ממבצעים והטבות במגוון רשתות ומסעדות ברחבי הארץ, בניהולו של המנכ”ל איתן לב-טוב.

Sodexo on site נחשבת לחברת הסעדה מקצועית ומדורגת כיום כחמישית בענף זה. לחברה לקוחות מובילים במשק דוגמת קבוצת מגדל, כנסת ישראל, בי”ח אסותא אשדוד, אלביט, חברת חשמל, קבוצת לובינסקי, רד בינת ועוד.

עם הרכישה יגיע נתח השוק של Sodexo on site לכ-20% ובכך תהפוך החברה למובילה בשוק ההסעדה לחברות וארגונים בישראל. החברה מעסיקה כ-2,800 עובדים בישראל. שוק ההסעדה בישראל מגלגל כ-3 מיליארד שקלים בשנה.

נמסר כי רכישת ISS היא רכישה משמעותית עבור חברת ההסעדה, והיא   מצטרפת לרכישות קודמות ומשמעותיות שביצעה החברה תחת ניהולו של בן שימול, וביניהן רכישת קבוצת ת.ד.ל, מהמובילות בתחום אחזקת מבנים, מערכות אלקטרומכניות ואספקת שירותי מיזוג אוויר, בשווי עסקה של כ-21 מיליון שקל.

אודי בן שימול: “בחצי שנה הקרובה ננהל תהליך מיזוג שמטרתו להמשיך ולשרת את לקוחותינו הנאמנים ולאפשר ללקוחות החדשים אשר יצטרפו אלינו, ליהנות מפעילות מקצועית ומאתגרת. חשוב לזכור, כי בתחום השירותים, הכל מתחיל ומבוסס על העובדים שלנו ולכן, במסגרת תוכנית האינטגרציה בין החברות, תשומת לב מרבית תופנה לשיפור איכות החיים של עובדינו ובכך נשפר את איכות החיים של עובדי הלקוחות שלנו.

“עולם ההסעדה עובר שינויים מהותיים ואנו מתאימים את עצמנו לצרכים החדשים בתחום ההסעדה. חברתנו קשובה לצרכים המיוחדים של הארגונים השונים ומתאימה לכל לקוח סל שירותים המתאים במדויק לצרכיו. אנו מתמחים בשירותי הסעדה על כל הכרוך בכך: משלב עיצוב המסעדה, כולל תכנון התפריט, בניית תפריט מותאם עם תזונאית החברה, דרך בישול במקום של אוכל טרי, טעים, מגוון ומזין ועד להגשה נעימה ושירות מוקפד לסועדים. כחלק בלתי נפרד מהשירותים שאנו מספקים, אנו מפעילים נהלי בטיחות מחמירים בתחום בטיחות במזון ובטיחות בעבודה. מעבר לשירותי ההסעדה, חטיבת האחזקה ושירותי ה-FM שלנו, מספקת שירותי אחזקת מערכות אלקטרומכניות, מיזוג אוויר, חשמל ושירותי ניהול כלליים (Facility Management) ומחזיקה צוותים קבועים באתרי הלקוח וצוותים ניידים הפרוסים בכל המדינה”.

 

 

Be the first to comment

Leave a Reply

כתובת האימייל שלך לא תפורסם


*