קירוסקאי פלבם מציעה לראשונה בישראל ליסינג תפעולי לציוד למסעדות

אייל יקר מנכ"ל חברת קירוסקאי פלבם ציין ב-Kitchen Show 2018, כי בשנת 2017 היקף המכירות של הציוד למטבח המקצועי היה כ-500 מליון שקל, מתוכם היקף המכירות של קירוסקאי פלבם היה כ-100 מיליון שקל והשנה צפויה צמיחה של כ-15% בשוק זה

מימין: השף עזרא קדם, אייל יקר מנכ"ל קירוסקי פלבם והשף חיים כהן. צילום: מורג ביטון
מימין: השף עזרא קדם, אייל יקר מנכ"ל קירוסקי פלבם והשף חיים כהן. צילום: מורג ביטון

במסגרת התצוגה Kitchen Show 2018, שנערכה על ידי חברת קירוסקאי פלבם והוצגו בה חידושים וטכנולוגיות בעולם הציוד למטבח המקצועי, הודיע אייל יקר, מנכ”ל קירוסקאי פלבם, כי החברה מציעה לראשונה בישראל ליסינג תפעולי לציוד למסעדות, בדומה לעולם הליסינג ברכבים. עוד ציין, כי בשנת 2017 היקף המכירות של הציוד למטבח המקצועי היה כ-500 מליון שקל, מתוכם “היקף המכירות של קירוסקאי פלבם היה כ-100 מיליון שקל ובשנת 2018 צפויה צמיחה של כ-15% בשוק זה בעקבות פתיחת עשרות בתי מלון בוטיק חדשים ומאות מסעדות חדשות, רובן מסעדות שף ורשתות”.

במסגרת המהלך החדשני יוכלו בעלי המסעדות לרכוש ציוד למטבחים  בתשלום חודשי קבוע למשך 36 חודשים כמו שנהוג בליסינג תפעולי בענף הרכב. בחברה מציינים, כי צעד זה יאפשר ליזמים ושפים צעירים לפעול בתחום ההסעדה עם היקף מימון נמוך מהמקובל כיום וכן, תתאפשר להם הפעלה של המסעדות ללא הוצאות לא צפויות לשירות ולתחזוקה.

מימין: השף חיים כהן, אייל יקר מנכ"ל קירוסקאי פלבם והמנחה אפרת אנזל. צילום: מורג ביטון
מימין: השף חיים כהן, אייל יקר מנכ”ל קירוסקאי פלבם והמנחה אפרת אנזל ב-Kitchen Show 2018. צילום: מורג ביטון

באירוע נערכו פאנלים מקצועיים בנושא מסעדנות בהנחייתה של אפרת אנזל ובהשתתפות השף חיים כהן ועו”ד גיא קולן – מומחה בדיני זכיינות, ונערכו הדגמות בישול בציוד  חדיש על ידי השף עזרא קדם. השף גיא פרץ הציג את הטרנד הבא בעולם הקולינריה – הפוד טראק.

קירוסקאי פלבם מייצגת כ-70 יצרנים מובילים מרחבי העולם בתחום מערכות מטבחים וציוד כולל למטבח המקצועי.

 

 

Be the first to comment

Leave a Reply

כתובת האימייל שלך לא תפורסם


*