ספיריטים סחר משיקה את ויסקי Sir Edward’s

האגדה הסקוטית המוכרת באי הבריטי מגיעה לחובבי האלכוהול בישראל

ויסקי Sir Edward's
ויסקי Sir Edward's

ויסקי Sir Edward’s, המשווק על ידי חברת ספיריטים סחר, מוכר ואהוד אצל רבים באי הבריטי והיבואנים צופים שהוא יכבוש גם את הלבבות של הקהל הישראלי.  המשקה הכשר טומן בחובו סיפור עתיק שמגיע מסקוטלנד, לפיו אציל מקומי, ששמו סר אדוארדס, היה זה שגילה סוד אלכימי מסתורי והצליח לייצר את הגרסה הראשונה של הוויסקי. המתכון הסודי נשמר מדור לדור ומתאפיין בטעם עשיר ויוצא דופן. כיום הוויסקי מיוצר בלב חבל Highlands ומסתמך על מאגרי המים הטהורים של האזור, בהתאם לחוקים הנוקשים של מועצת הוויסקי הסקוטית.

ויסקי Sir Edward's
ויסקי Sir Edward’s
צילום: יח”צ

ויסקי Sir Edward’s מיוצר בחביות אלון תוך שמירה על התהליך המסורתי של ייצור הוויסקי הסקוטי. אופיו של הוויסקי נוצר בשל בחירה מוקפדת של לתת וחיטה. Sir Edward’s מגיע בשני גדלים: 1 ליטר, 700 מ”ל ובשניהם 40 כהל בנפח.

איאן אלן
איאן אלן

השגריר הבינלאומי למזקקת Starlaw המייצרת את וויסקי סר אדוארדס הוא איאן אלן, שהוא בעל  ניסיון של 15 בתעשיית הוויסקי בסקוטלנד. אלן אחראי על הפיתוח וההוצאה לפועל של הוויסקי במספר מהדורות מוגבלות ומלווה טעימות מקצועיות במזקקה ב-13 השנים האחרונות.

קבוצת ספיריטים סחר, המייבאת ומשווקת את וודקה ואן גוך נוסדה בשנת 2006. החברה מייבאת ומשווקת בארץ מגוון מותגי אלכוהול וכהילים בדרגת פרימיום וסופר פרימיום.

מחיר: 99 שקל עבור ליטר, 79 שקל עבור 700 מ”ל.

 

מזקקת הוויסקי Sir Edward's
מזקקת הוויסקי Sir Edward’s

 

Be the first to comment

Leave a Reply

כתובת האימייל שלך לא תפורסם


*