סדרת הלחמים מופחתי הפחמימות של eatsane משווקת מעתה גם בסניפים ובאתר של שופרסל

המוצרים בסדרה מכילים כ-80% פחות פחמימות בהשוואה ללחמים מקמח לבן (רק כ-2 גרם פחמימה לפרוסה), והם עתירי חלבון וסיבים תזונתיים

לחם איטסיין גלילי מופחת פחמימות. צילום: איטסיין

לא רק בבתי הטבע: מותג המוצרים מופחתי הפחמימות eatsane, מרחיב את הפעילות ומשווק מעתה גם באתר ובסניפי רשת שופרסל. סדרת הלחמים והלחמניות – לחם קלאסי, לחם גלילי, לחם עם מחמצת ולחמניות, מכילה 2 עד 2.7 גרם פחמימות בלבד בפרוסת לחם וכ-7 גרם פחמימות ללחמנייה אחת, כ-80% פחות פחמימות ביחס ללחמים מקמח לבן.

הסדרה טבעונית, פרווה וללא תוספת סוכר או ממתיקים מלאכותיים. המוצרים עשירים בחלבון מהצומח (כ-20 גרם חלבון ב-100 גרם) ובסיבים תזונתיים, והם מבוססים על קמח שקדים, אגוזים וזרעים. הלחמים מאושרים על ידי א.י.ל (האגודה הישראלית לסוכרת) ומתאימים גם לסוכרתיים וטרום סוכרתיים. עד כה שווקו הלחמים בעיקר ברשתות ובחנויות טבע ובריאות. הלחמניות ובסיסי הפיצה של החברה מוצעים כחלק מהתפריט ברשת הפיצריות פאפא ג’ונס, וברשתות BBB, מוזס ומוזס שופס – כחלופה דלת פחמימות לבצקים הרגילים.

סדרת לחמי איטסיין. צילום: איטסיין

איטסיין הוקמה כסטארט-אפ קולינארי עבור קהל שמקפיד לצרוך מזון דל פחמימות: שוחרי בריאות, ספורטאים, מתאמנים, סוכרתיים, טרום סוכרתיים וכל מי שבוחר בתזונה מופחתת פחמימות. לא פחות חשוב: החברה הוקמה בידי שני אנשים שהנושא יקר לליבם: ד״ר מריאלה גלאנט, בת לאב סוכרתי, רופאה אנדוקרינולוגית בוגרת אוניברסיטת הארוורד ואוניברסיטת קולומביה, המתמחה בטיפול בסוכרת והשמנה ורן הירש, עו״ד ויזם שבתו אובחנה בגיל 8 כחולה בסוכרת נעורים. יחד עם צוות הכולל שפים ודיאטנים הפכו את החזון לייצר מוצרי מזון בריאים, טעימים ודלי פחמימות – למציאות.

“בעולם המודרני הבינו שתזונה יכולה להיות מקור למחלות, או עזר למניעתן. כמות הפחמימות והסוכרים שאנו צורכים מוגזמת, וגורמת להשמנה ולתחלואה. פתרונות שדורשים ויתורים לא מחזיקים מעמד כי אוכל הוא גם חוויה אישית וחברתית מהנה. הלחמים שלנו מאפשרים להחזיר את הלחם לתפריט – כי יש דבר כזה לחם טעים, בריא ודל פחמימות”, אומר רן הירש, יו”ר איטסיין וממייסדיה.

בסדרה:

  לחם קלאסי: מבוסס על קמחי שקדים, אגוזים וזרעים. בציפוי זרעי פשתן, ושיבולת שועל. כ-2 גרם פחמימות בפרוסה

  לחם גלילי: מבוסס על קמחי שקדים, אגוזים וזרעים. לחם בהיר יותר בטעם מעודן, מצופה זרעי שומשום, פשתן וגרעיני חמנייה. כ-2 גרם פחמימות בפרוסה

 לחם עם מחמצת: מבוסס על קמחי שקדים, אגוזים וזרעים בתוספת מחמצת, ללא ציפוי. כ-2.7 גרם פחמימות בפרוסה

 לחמניות ארוכות: מבוססות על קמחי שקדים, אגוזים וזרעים. כ-7 גרם פחמימות ליחידה

כשרות: פרווה, בהשגחת הבד”ץ העדה החרדית, והרבנות חיפה.

להשיג בסניפים ובאתר רשת שופרסל, בחנויות וברשתות הטבע ובאתר החברה.

מחיר : 24.90 שקל ללחם במשקל 430/450 גרם; 26.90 שקל למארז של שש לחמניות במשקל 390 גרם (כל לחמנייה במשקל 65 גרם).

 

Be the first to comment

Leave a Reply

כתובת האימייל שלך לא תפורסם


*