נאפיס תעניק ללקוחותיה בסניף ראשל”צ פיצוי בדרך של פחית שתייה חינם בכל הזמנה שתבוצע

כך נקבע בהסדר פשרה בבקשה לאישור ייצוגית בהיקף מוערך של 120 מיליון שקל שהוגשה נגד נאפיס מסעדות באפריל 2020. בתביעה נטען כי החברה שלחה הודעות דיוור פרסומי בנוגע למבצעי מכירות שלא בהתאם לתנאי חוק התקשורת. בתגובה טענה החברה כי כל פעולותיה נעשו על פי הוראות הדין

רשת המסעדות נאפיס תעניק ללקוחותיה בסניף ראשון לציון בלבד פיצוי בגין העבר בדרך של פחית שתייה חינם בכל הזמנה שתבוצע. נאפיס תעניק באופן הזה פחיות שתיה בשווי כולל של 320 אלף שקל. ההטבה תינתן בדרך של צירוף פחית שתייה מסוג לפי בחירת הלקוח לכל הזמנה שתבוצע בישיבה במסעדה או במשלוח, וזאת ללא התניה כלשהי, לרבות לא הצטרפות למועדון ולרשימת דיוור. שוויה של ההטבה הוא 12 שקל לכל פחית שתייה.

כך נקבע במסגרת הסדר פשרה בבקשה לאישור תביעה ייצוגית בהיקף מצרפי מוערך של 120 מיליון שקל שהוגשה כנגד נאפיס מסעדות בחודש אפריל 2020. במסגרת הבקשה נטען כי החברה שלחה הודעות דיוור פרסומי בנוגע למבצעי מכירות שלא בהתאם לתנאי חוק התקשורת. בתגובה טענה החברה כי כל פעולותיה נעשו על פי הוראות הדין בכלל וחוק התקשורת בפרט.

עוד נקבע כי תקופת המימוש תהיה במשך שמונה חודשים, כאשר בארבעת החודשים הראשונים תיועד ההטבה לחברי הקבוצה בלבד, ואם וככל שלא תממוש ההטבה במסגרת תקופה זו יורחב מתן ההטבה לכלל לקוחות המסעדה במשך ארבעת החודשים העוקבים.

חרף האמור, אם לא יבוצע מימוש של כמות הפחיות בתקופה המלאה האמורה (כל שמונת החודשים), תעבר כמות הפחיות שנותרה לניצול כתרומה לעמותה למען החייל באופן בו מובטח ניצול מלא של ההטבה.

עוד נקבע בהסדר הפשרה כי נאפיס מתחייבת לקיים את הוראות הדין מכאן ולהבא (הסדרה עתידית), וכי ההמלצה המוסכמת לעניין הגמול למבקשת עינת אזולאי הוא בסכום של 13 אלף שקל ושכר הטרחה לבאי כוחה עוה”ד ליאת וחן שטיין בסכום של 45 אלף שקל.

הסדר הפשרה הוגש לאישור בית המשפט המחוזי בתל אביב.

 

Be the first to comment

Leave a Reply

כתובת האימייל שלך לא תפורסם


*