מעדני מיקי משיק לעונת הפיקניקים את סדרת “החומוסייה של מיקי”

חומוס חריף, צילום: תמוז רחמן
חומוס חריף, צילום: תמוז רחמן

מותג הסלטים מעדני מיקי משיק לקראת חג העצמאות ועונת הפיקניקים סדרת חומוס חדשה עם תוספות – “החומוסייה של מיקי“. סדרת התוספות החדשה כוללת 6 סוגי חומוס עם תוספות שישראלים אוהבים: צנובר, חריף, שיפקה, אסלי, מסבחה וטחינה.

חומוס צנובר, צילום: תמוז רחמן
חומוס צנובר, צילום: תמוז רחמן

בחברה מציינים, כי המתכון לסדרה החדשה הותאם במיוחד לטעמו של הצרכן הישראלי, נבדק ואושר על ידי מנגבי חומוס ידועים וגדולי השפים בישראל. כל חומרי הגלם המרכיבים את הסדרה נבחרו בקפידה יתרה. החומוס אינו כולל כולסטרול ושומן טרנס ומוצע לצרכן במחיר שווה לכל כיס במשך כל השנה. לדברי היצרן, בכל קנייה של גביע הצרכן יחסוך בין שקל לשלושה שקלים. הסדרה מתוכננת להימכר בשלב הראשון בכל הרשת הרביעית והמינימרקטים, וברשת שופרסל ומגה בשלב השני.

חומוס צנובר– את הצנוברים קולים בשיטה מסורתית המעניקה ארומה מיוחדת. השילוב בין החומוס לצנובר יוצר טעם עשיר ומשמח בחך.

חומוס חריף – המתכון הסודי לאריסה של סבתא שלביה נוסף לחומוס העשיר. התוצאה: שילוב טעמים מיוחד. 

חומוס  שיפקה – מתכון ירושלמי אותנטי עם פלפל שיפקה חריף אש.

חומוס טחינה – בתוספת טחינה איכותית עם טעם שומשום קלוי מודגש.

חומוס מסבחה – גרגרים טריים, עשבי תיבול ותבלינים האותנטיים.

חומוס אסלי – למי שאוהב את החומוס שלו ללא כל תוספת או מעדיף להתפרע בעצמו. חומוס חלק עם מרקם וטעם עשיר.

מחיר: 7.90-9.90 שקל.

רוני ארביב, סמנכ”ל שיווק ומכירות, מעדני מיקי: “לאחר ששנים מעדני מיקי מכינה חומוס למיטב המסעדות, אולמות האירועים והחומוסיות בארץ , אנו נרגשים להביא את החומוס הטוב ביותר במחיר המשתלם ביותר, גם לצרכן הסופי. אנו מאמינים כי כניסת מעדני מיקי לקטגוריית התוספות תגדיל אותה ותהפוך את המותג לאחד משלושת השחקנים המובילים בשוק”.

נתונים שמוסרת החברה: הצרכן הישראלי הוא צרכן החומוס הגדול בעולם עם צריכה שנתית ממוצעת של 10 ק”ג לבית אב בשנה.

בסקר שנערך ב-2013 על ידי “שריד מכוני מחקר“, החומוס של מעדני מיקי, שמחזיק בנתח שוק של כ-12% (כמותי), הוביל כמעט בכל הפרמטרים על החומוס של המתחרים. קטגוריית הסלטים המוכנים היא השביעית בגודלה בשוק המזון. מדובר בהיקף מכירות של 750 מיליון שקל בשנה, כאשר כלל ענף סלטי החומוס המצוננים הוא כ־50% מהקטגוריה ומגלגל 390-380 מיליון שקל בשנה, כך על פי נתוני נילסן. בארץ נמכרים כ־35 מיליון גביעים של חומוס בגדלים שונים מ־100 גרם ועד 4 ק”ג. קטגורית התוספות היא הקטגוריה הצומחת ביותר בשוק סלטי החומוס בשנים האחרונות וסדרות התוספות תופסות כ-30% מנתח השוק של החומוס באופן כללי. שוק החומוס נשלט על ידי המותגים צבר של אסם ואחלה של שטראוס, שמחזיקים יחדיו כ-86% מהשוק. “מעדני מיקי” היה המותג היחידי שדיווח על עלייה במכירות ב-2016. 

 

 

Be the first to comment

Leave a Reply

כתובת האימייל שלך לא תפורסם


*