מאפיית ברמן מרחיבה את הרשת וחונכת בית מאפה וקונדיטוריה בירושלים

הסניף החדש ייפתח ברחוב שרי ישראל ויפעל לצד שתי חנויות הרשת בירושלים המצויות בבעלות החברה, חנות מפעל בגבעת שאול ובית מאפה וקונדיטוריה בשוק מחנה יהודה

הקונדיטורייה של מאפיית ברמן. צילום: יח"צ
הקונדיטורייה של מאפיית ברמן. צילום: יח"צ

מאפיית ברמן פועלת להרחבת רשת חנויות המאפה שלה, שיפעלו בקונספט של בית מאפה וקונדיטוריה תחת מותג ברמן. בימים אלה פותחת החברה סניף ראשון ברחוב שרי ישראל בירושלים, באמצעות זכיין. הסניף, שהוקם בהשקעה  של כמיליון שקל, יפעל לצד שני סניפי הרשת המצויים בבעלות החברה, חנות מפעל בגבעת שאול ובית מאפה וקונדיטוריה בשוק מחנה יהודה. סניף שלישי של ברמן פועל זה שנים רבות גם בעיר בני ברק. סניף הרשת החדש משתרע על שטח של כ-80 מ”ר, כאשר מעל קומת גלריה לישיבה בגודל 40 מ”ר.

בית מאפה ברמן ירושלים. צילומים: יח"צ
בית מאפה ברמן ירושלים. צילומים: יח”צ
משמאל: יהלי עתיר, ראובן גרינבאום מנהל חנויות ברמן, הזכיין חיים פרידמן, יצחק ברמן, הרב דביר אריה
משמאל: מנכ”ל הקבוצה יהלי עתיר, ראובן גרינבאום מנהל חנויות ברמן, הזכיין חיים פרידמן, יצחק ברמן והרב דביר אריה

רשת חנויות הקונדיטוריה של ברמן מציעה את מיטב מוצרי בית המאפה והקונדיטוריה של המפעל, הנאפים טרי בנקודות המכירה וכן מסופקים טרי מהמאפייה על בסיס יומי. בחנות מבחר רב של מאפים טריים, מגוון לחמים של ברמן, בגטים, פוקאצ’ות, עוגיות ועוגות וכן עוגות בהזמנה אישית. כמו כן מציעות החנויות ממבחר הלחמים הכפריים של מותג לחם הארץ ומוצרים משלימים, בהם מוצרי מאפה ללא סוכר ומוצרים מופחתי סוכר כמו גם מבחר של עוגיות ללא גלוטן, יינות, ממרחים ועוד, כולם בהכשר בד”ץ.

בחנויות מבחר רב של מאפים טריים ושתייה חמה וקרה, לישיבה במקום או לקחת. לדברי יהלי עתיר, מנכ”ל קבוצת מאפיות ברמן, בכוונת החברה לבחון מיקומים ולפעול להרחבת מספר החנויות תוך התמקדות בקהל היעד, שהינו קהל המעדיף מוצרי ברמן ובכשרות בד”ץ.

מאפיית ברמן היא מאפייה ירושלמית ותיקה שהוקמה בשנת 1875 והיא בין המאפיות הגדולות בארץ. לחברה מגוון מותגים שונים ביניהם ברמן, ודש, ליבו ומותג הפרימיום לחם ארץ.

Be the first to comment

Leave a Reply

כתובת האימייל שלך לא תפורסם


*