ליהוא פיין מצטרף לארגון חקלאי גרנות: ישווק פירות וירקות ישירות לקמעונאים

משק רלפי חקלאות מבנימינה, הנחשב לאחד מהמשקים הגדולים והמרכזיים לשיווק תוצרת חקלאית טרייה, ישווק באופן בלעדי את כל התוצרת באמצעות השיווק הישיר של ארגון חקלאי גרנות גם לרשת שופרסל

בית אריזה אבוקדו גרנות. צילום: חגי נתיב

ליהוא פיין, בעל משק רלפי חקלאות מבנימינה המתמחה בגידול פירות נשירים, מצטרף לארגון חקלאי גרנות, ההתארגנות החקלאית החדשה לשיווק ישיר מהחקלאי לקמעונאי. ליהוא פיין, הנחשב לספק מוביל של רשת שופרסל זה 17 שנה, מצטרף לגרנות, המספקת תוצרת מ-42 קיבוצים ומושבים שיתופיים החברים בארגון, וישווק באמצעותה באופן בלעדי את כל התוצרת החקלאית של הרשת, לרבות לרשת שופרסל.

משק רלפי חקלאות מבנימינה נחשב לאחד ממשקי החקלאות הגדולים והוותיקים בישראל. המשק מספק כבר יותר ממאה שנה תוצרת טרייה של פירות וירקות לסיטונאים ואף במכירה ישירה לצרכן. לדברי ליהוא פיין, המהלך נבנה יחד עם תמיר בושניצקי, ששימש בעבר כמנכ”ל קטיף שופרסל וכיום משמש כמנהל חקלאי גרנות שוק מקומי. פיין: “מותג איכותי ללא פשרות, העומד בהבטחתו לצרכן בטיב, בטעם ובטריות, הוא זה שיצליח לשרוד ולבלוט, ומסיבה זו החלטתי על הצטרפותי לחקלאי גרנות”.

גיורא מרום, מנכ”ל חקלאי גרנות. צילום: אריאל ואן סטרטן

לדברי גיורא מרום, מנכ”ל חקלאי גרנות, “מגדלים רבים עוברים לאחרונה לשיווק ישיר, בגלל פערי התיווך הגבוהים. באווירה שנוצרה כיום בשוק, הרווי בתוצרת, חקלאים נאלצים לקחת סיכונים מאוד גדולים ובעת משבר הם הראשונים להיפגע. ההתארגנות נועדה לקחת אחריות על כל שלב – מהנטיעה ועד לצינורות השיווק לצרכן הסופי, לצמצם את פערי התיווך ואף לשלוט באיכות התוצרת המגיעה מהשדה. אנו שמחים על הצטרפותו של ליהוא אלינו, חקלאי מקצועי, שורשי וערכי, שישתלב באופן טבעי במשפחת חקלאי גרנות”. 

חקלאי גרנות. צילום: חגי נתיב

Be the first to comment

Leave a Reply

כתובת האימייל שלך לא תפורסם


*