יקב 1848 משיק את סדרת היינות דור 4 כהצדעה לנבחרות במונדיאל

הסדרה כוללת שלושה יינות: יין מרסלן – לנבחרת צרפת, יין שיראז – לנבחרת אוסטרליה ויין מלבק – לנבחרת ארגנטינה

יקב 1848 - סדרת המונדיאל. צילום: יח"צ
יקב 1848 - סדרת המונדיאל. צילום: יח"צ

יקב 1848 מצדיע ל-3 מנבחרות הכדורגל המשחקות במונדיאל 2018 בסדרת יינות ייחודית – סדרת דור 4 בבקבוקים ממותגים עם דגל ומפת המדינה. הסדרה כוללת שלושה יינות: יין מרסלן – לנבחרת צרפת, יין שיראז – לנבחרת אוסטרליה ויין מלבק – לנבחרת ארגנטינה.

יין מרסלן לנבחרת צרפת –  זן המרסלן הוא ”כוכב צעיר” מדרום צרפת שפותח במכון הצרפתי הלאומי למחקר חקלאי (INRA) ליד העיירה הצרפתית Marseillan ומכאן שמו. זן זה משלב את האופי של הוריו – הקברנה סוביניון האצילי והגרנאש המסורתי. היין 1848 – דור 4 מרסלן הוא יין סגול כהה אטום עם רמזים של דובדבן כהה, פטל שחור בשל, קסיס וארומת עישון עדינה. ליין טאנינים בשלים וגוף מלא וקטיפתי עם סיומת פירותית מודגשת.

מקור ענבי המרסלן , מכרם הנטוע על גבעה הצופה אל הר תבור, על קרקע ממוצא בזלתי, עם תשתית סלע מפורר, רדודה ומנוקזת. לכרם חשיפה טובה וממושכת לשמש המאפשרת להשלים את הבשלתו האטית של הזן ומימוש מלוא הפוטנציאל של המרסלן.

מחיר – 70 שקל.

יקב 1848 - סדרת המונדיאל
יקב 1848 – סדרת דור 4 למונדיאל

יין שיראז  לנבחרת אוסטרליה – יינות שיראז ידועים כמזוהים עם אוסטרליה והם בשלים ותיבוליים. היין 1848 דור 4 – שיראז 2014 הוא יין סגול עמוק בעל ניחוחות של פירות שחורים בשלים, דובדבן כהה, אוכמניות עם רמזים של פלפל שחור גרוס.

מקור ענבי השיראז מכרם שטוף שמש בגליל התחתון, נטוע על קרקע בזלתית בה משולבים חלקי סלע וגיר מפוררים. יבולים מתונים בזכות טכנולוגיה ייננית ואגרונומית מתקדמת מאפשרים לגפן לבטא את מלוא הפוטנציאל הארומטי של השיראז.

מחיר – 70 שקל.

יין מלבק לנבחרת ארגנטינה – אמנם מקור הזן מלבק בצרפת, אבל רק באזור Mendoza שבארגנטינה גילו את הפוטנציאל הייחודי שלו המתבטא בשילוב של עוצמה ורכות. היין 1848- דור 4 מלבק 2016 הוא יין אדום כהה עמוק עם רמזים של אוכמניות, תות בשל, פרחי יסמין, ליקוריץ ורקע של עץ קלוי.

מקור ענבי המלבק מכרם כוכב השחר אשר במורדות המזרחיות של הרי ירושלים בגובה של כ 600 מטר. לכרם חשיפה טובה לשמש ולילות קרירים התורמים לריכוז טעמים בענבים, ומתאפשרים הבשלה מלאה וביטוי מלוא הפוטנציאל של המלבק. היין בעל גוף מלא ועוצמתי עם סיומת רכה וארוכה.

מחיר – 70 שקל.

 

 

Be the first to comment

Leave a Reply

כתובת האימייל שלך לא תפורסם


*