טונה מעושנת – לא רק לל”ג בעומר

טונה סטארקיסט מציעה פילה טונה ופילה סלמון מעושנים שעוברים תהליך עישון טבעי, המעניק לנתח את טעמו העשיר ומתובלים בפלפל שחור ומלח הגרוסים גס

טורטיית טונה מעושנת של סטארקיסט, צילום ניר עצמון
טורטיית טונה מעושנת של סטארקיסט, צילום: ניר עצמון
פילה טונה מעושן, צילום: ניר עצמון
פילה טונה מעושן, צילומים: ניר עצמון

יש אנשים שאוהבים את הטונה שלהם מעושנת ולא רק סביב המדורה. אחד ממוצרי הצריכה הבסיסים שלנו הוא טונה. כדי לשדרג את הארוחה, תוכלו לעשן את הטונה בעצמכם על ידי קופסת טונה סטארקיסט בשמן, נייר טואלט ומצית או מדורה. פותחים את קופסת הטונה ושופכים מעט מהשמן. את נייר הטואלט מקפלים לגודל שלא עולה על קוטר קופסת הטונה ומניחים בתוך הקופסה כשהוא טבול בשמן והקצה שלו מבצבץ מחוץ לקופסה. סוגרים את הקופסה ומכניסים בזהירות לאש. מוציאים בעזרת מלקחים לאחר עשרים דקות והרי לכם טונה מעושנת שהכנתם בעצמכם.

אבל אם תבחרו לא להכין בעצמכם את הטונה המעושנת, סטארקיסט מציעה פילה טונה מעושן – נתח פילה מובחר של דג טונה, המעושן בתהליך טבעי. פילה טונה מעושנת מגיע באריזה מלבנית בעלת פתיחה קלה ונוחה לשימוש, ללא חומרים משמרים.

פילה סלמון מעושן
פילה סלמון מעושן

סדרת המעושנים כוללת שני מוצרים של נתחי פילה: פילה סלמון ופילה טונה. מוצרי הפרימיום בסדרה עשויים מנתח הפילה המשובח של הדג, ועוברים תהליך עישון טבעי המעניק לנתח את טעמו העשיר והייחודי. כל מוצרי הסדרה מתובלים בפלפל שחור ומלח הגרוסים גס, על מנת להעצים את חווית הטעם, וארוזים באריזות אלגנטיות שחורות.

 

2 Comments

  1. אבקש לדעת למה אין על המדפים את טונה של סטאר מעושן אפה אוכל להסיג את הטונה

Leave a Reply

כתובת האימייל שלך לא תפורסם


*