הסכמי הפצה חדשים לחברת ליב לשיווק מזון אורגני

ליב תפיץ את מוצרי "דגן מיני מזונות" המתמחה בייצור עוגיות בריאות ו"אפקטבעי" המתמחה בייצור גרנולה, תערובות צמחים וחטיפי בריאות

שבלולי תמרים מקמח מלא של דגן מיני מזונות. צילום: יח"צ
שבלולי תמרים מקמח מלא של דגן מיני מזונות. צילום: יח"צ

לאחר שהשלימה את הקמתו של המרכז הלוגיסטי, מרחיבה חברת ליב את פעילותה בתחום שירותי הסחר וההפצה לספקי מזון בריאות הנלחמים על שטחי המדף ברשתות המזון וחנויות הטבע. החברות דגן מיני מזונות ואפקטבעי, המתמחות בייצור מזון בתחום המאפים וחטיפי הבריאות, יצטרפו לסל המוצרים של ליב בתחום המזון האורגני, טבעי וללא גלוטן הכולל, בין היתר, הסכמי סחר בלעדיים לשיווק מוצרי איזולה-ביו וד”ר שר בישראל.

ליב, המתמחה ביבוא, שיווק ומכירות של מזון בריאות, טבעוני, אורגני, טבעי וללא גלוטן, חתמה על הסכמי סחר להפצת מוצרי שתי החברות והן מצטרפות למערך ההפצה של ליב, המנוהל באמצעות מרכז לוגיסטי חדש אותו הקימה החברה באזור מודיעין בהשקעה של 6 מיליון שקל, ומעניק שירותי שיווק והפצה לחברות ומותגים מובילים בתחום מזון הבריאות.

גרנולה של אפקטבעי. צילום: יח"צ
גרנולה של אפקטבעי. צילום: יח”צ

לצד מותג הבית “ליב”, הפועל בשלוש קטגוריות: אורגני, טבעי וטבעוני, החברה גם משווקת הבלעדית בישראל של מותג המשקאות האיטלקי איזולה-ביו (Isola bio) ושל חברת שר (Schär), המוביל באירופה בקטגוריית הללא גלוטן. עוד משווקת החברה את מותגי טבע דלי, מוטי שף, וויולייף ועוד. ליב מפיצה מוצרים בשלוש טמפרטורות : הקפאה, קרור ויבש.

דגן מיני מזונות נוסדה בשנת 1989 ומתמחה בייצור עוגיות בריאות המכילות רכיבים טבעיים ומועשרים בסיבים תזונתיים. המוצרים עשויים מקמחים מלאים בהם כוסמין, שיפון ושיבולת שועל. העוגיות הן בסגנון ביתי וללא שומן טראנס, חלקן טבעוניות או ללא תוספת סוכר. בין מגוון המוצרים מוצעים עוגיות שקדים/אגוזים, מעמול תמרים, שבלולי תמרים, רולדות עם תמרים/שזיפים או תפוח עץ, קרקרים משיפון / שיבולת שועל/ כוסמין / חמניות, מגוון מאפים מלוחים ועוד ועוד.

חברת אפקטבעי היא חברה לפיתוח וייצור מוצרי מזון טבעיים ובריאותיים. החברה הוקמה בשנת 1995 ומתמחה בייצור גרנולה, תערובות צמחים וחטיפי בריאות.

שוק המזון הטבעוני, אורגני וללא גלוטן, מגלגל כ-700 מיליון שקל בשנה, המתחלקים בין המזון ללא גלוטן בהיקף של כ-120 מיליון שקל, המזון הטבעוני עם כ-210 מיליון שקל והמזון האורגני והטבעי – כ-370 מיליון שקל, כולל פירות וירקות אורגניים. לדברי ערן רהב, מנכ”ל חברת ליב, יכולותיה של ליב מאפשרות לה, להגיע באופן רציף ועם מלאי זמין לרשתות הטבע, המזון ולחנויות הטבע. “לרשתות השיווק הגדולות נוח יותר לפעול מול גורם שמרכז מגוון רחב של מוצרים והן אינן יכולות לנהל מערך סחר עם כל ספק קטן. הצרכנים מצדם פונים לקטגוריות מוצרי הבריאות: ללא גלוטן, הטבעי והטבעוני ואלו הן הקטגוריות שצומחות”.

 

 

Be the first to comment

Leave a Reply

כתובת האימייל שלך לא תפורסם


*