הטרנדים החדשים לעונת החתונות הקרובה

יוניליוור פודסולושיינס מציגה קונספט אירוח שנבנה בהשראת המגמות החמות בעולם המזון. הכירו את הפוקי בול ועמדת הדליקטסן

פוקי קונוס. צילום: דן לב
פוקי קונוס. צילום: דן לב
פוקי בול. צילום: דן לב
פוקי בול. צילום: דן לב

יוניליוור פודסולושיינס, החטיבה המקצועית של יוניליוור ישראל, מציבה זרקור על הטרנדים החמים בעולם המסעדנות ומנסה לסמן את הדור הבא של החוויה הקולינרית בעונת החתונות הקרובה. נראה שכמעט כל זוג צעיר רוצה את הדבר הבא – זה שהאורחים שלו טרם פגשו באירועים. כמענה לדרישה, שורה ארוכה של אנשי מקצוע, כל אחד בתחומו, מביאים מדי עונה שורת חידושים בעולם האירועים והחתונות. צוות השפים של החברה חקר את המגמות המעניינות בתחום ברחבי העולם בשאיפה להעניק השראה קולינרית לעוסקים בתחום, ועתה הוא פותח בפני כל גן או אולם אירועים את האפשרות לאמץ את הקונספטים כבר בעונת הקרובה.

אז מה חדש בצלחת שלנו?

גילי חיים, שף ראשי ביוניליוור פודסולושיינס, מסביר כי “נראה יותר ויותר שבירה של הגבולות המסורתיים בין קבלת הפנים, המנות הראשונות והמנות העיקריות. נטעם מנות מפתיעות ומגוונות בעמדות הגשה פרונטאליות, שאינן בהכרח מציעות מנה ראשונה או עיקרית. רכיבים וחומרי גלם  טריים ועדכניים יתחילו לתפוס חלק מרכזי במנות השונות. מלבד הצגת מנות טרנדיות וטעימות, גם חווית ההגשה ונראות העמדה עצמה מתפתחת והיא תייצר חגיגה שמחה כבר בפתח האירוע”.

חלק מהטרנדים החמים בעונת החתונות הקרובה, כפי שמונה אותם השף:

פוקי בול – השנה נרשם זינוק בפופולריות המנה שמוצאה מהוואי. הפוקי (משמעות המילה “חתוך לקוביות”) הוא למעשה אורז חמים בקערה עם דגים נאים או מבושלים, תוספות פריכות וירקות טריים (דומה ל”סושי מפורק”). כל מנה הופכת לחגיגה צבעונית, ייחודית ושונה.

המבורגר גורמה – הטרנד החם בעולם המסעדות מתרחב גם לעולם החתונות. כך, לדוגמה, תפריט המבורגרים עדכני יציע מעתה לאורחים קציצות גורמה עם תוספות מיוחדות כדוגמת ביצים עלומות ואספרגוס צלוי עם עולם רטבים עשיר וצבעוני כאיולי כמהין, איולי אריסה ולימון כבוש ועוד.

עמדת דליקטסן – הטרנד מביא את עולם המעדניות ומזללות הרחוב העדכניות ביותר אל עונת החתונות הקרובה. כריכים מלחמים איכותיים וברוסקטות יכילו חומרי גלם מעניינים כמו קרודו וממרחים כאיולי סלק, איולי ווסאבי ועוד.

דלי. צילום: דן לב
עמדת הדלי. צילום: דן לב

 

Be the first to comment

Leave a Reply

כתובת האימייל שלך לא תפורסם


*