הושקה מבשלת אלכסנדר החדשה בשיתוף עם יקבי כרמל לייצור בירה בסטנדרט גבוה

מבשלת אלכסנדר המחודשת משיקה בירה חדשה במהדורה מיוחדת - Imperial stout - הזמינה לרכישה באתר ובמרכז המבקרים בלבד וסיידר אלכוהולי - אלכסיידר, סיידר יבש המיוצר מתפוחים ישראלים בלבד

בירה אלכסנדר. צילום: רפי דלויה

ביום ג’ השבוע הושקה מבשלת אלכסנדר החדשה בעמק חפר, בשיתוף הפעולה החדש עם יקבי כרמל והיא מייצרת בירה קראפט ישראלית שעומדת בשורה אחת עם הבירות הטובות בעולם.

כניסת יקבי כרמל לקטגוריית בירת הקראפט, מגיעה כחלק מהרחבת פורטפוליו מותגי הפרמיום של היקב הגדול בישראל. זאת, לאור צמיחה גלובלית ומקומית בצריכת מוצרי פרימיום ככלל ובמותגי בירות קראפט בפרט.

מבשלת אלכסנדר החדשה. צילום: רפי דלויה

מבשלת הבירה החדשה מצוידת בטכנולוגיה מתקדמת של תהליכי בישול הבירה ומאפשרת ייצור בירה בסטנדרטים של מבשלות בירת הקראפט המתקדמות בעולם. לצד חדשנות וקדמה טכנולוגית, מציגה המבשלה גם מערכות חיסכון באנרגיה ובמים, הממחזרות את אנרגיית החום ומצמצמות פליטות לסביבה. יחד עם השקת המבשלה החדשה, משיקה אלכסנדר מרכז מבקרים מרשים המציע מגוון סיורים והדרכות.

נדב ארנס ארד, מנכ”ל יקבי כרמל: “אנחנו גאים להכריז על שיתוף פעולה עם בירה אלכסנדר, שעברה להפצה רחבה של יקבי כרמל. המבשלה החדשה והמתקדמת של בירה אלכסנדר מגדילה את כושר הייצור של המבשלה ותאפשר לה להביא את בשורת הבירה האיכותית לכל הארץ. בימים אלו, אנו משלימים את הערכותינו לשנה הקרובה מבחינת כושר מכירות והפצה. תוצאות מהלכים אלו מורגשות כבר בשנה הנוכחית ויבואו לידי ביטוי מלא בשנת 2022”.

אורי שגיא, מייסד ומנכ”ל מבשלת אלכסנדר הוסיף כי: “מבשלת בירת הקראפט הישראלית אלכסנדר, מייצרת בירה טרייה, לא מסוננת ולא מפוסטרת, מחומרי גלם באיכות הגבוהה ביותר. הבירה מיוצרת בתהליך קפדני וארוך מהרגיל, המבוסס על ידע ומסורת של מבשלות איכות אירופיות, בכמויות קטנות שמאפשרות הקפדה ושליטה מלאה באיכות”.

הבירות של אלכסנדר. צילום: רפי דלויה

בירה חדשה: Imperial stout

כחלק ממגמת חדשנות מתמדת, מבשלת אלכסנדר המחודשת משיקה בירה חדשה במהדורה מיוחדת הזמינה לרכישה באתר ובמרכז המבקרים בלבד וסיידר אלכוהולי, אותו ניתן לרכוש בחנויות יין, מסעדות נבחרות, ובמרכז המבקרים:

Imperial stout – בירה בסגנון שנולד באנגליה במאה ה-18 המתבגרת בחביות עץ אלון. לבירה ארומה עשירה ומורכבת של לתתים קלויים, קפה, קרמל, קוקוס, וניל, סויה, ליקריץ. טעמה של הבירה עמוק, עשיר ומורכב, אספרסו אלכוהולי, פירות מיובשים, פולי קקאו, קרמל כהה, קוקוס, וניל, וויסקי, ועוד, גוף מלא וחלק וסיומת ארוכה. אלכוהול: 10.4%

אלכסיידר – סיידר יבש המיוצר מתפוחים ישראלים בלבד. הסיידר משלב בין מתיקות תפוחים מאוזנת בחומציות, סיומת יבשה ומורכבת עם מעט מרירות עדינה. האלכוהול והגיזוז של הסיידר מתקבלים מתסיסה טבעית. הסיידר לא מסונן ולא מפוסטר ולכן עשיר יותר בטעם ומכיל משקע עדין של שמרים על קרקעית הבקבוק. אלכוהול: 7%

המחיר לסוגי הבירה המגוונים של אלכסנדר: 13-15 שקל.

צילום: רפי דלויה
מבשלת אלכסנדר. צילום: רפי דלויה

על אודות מבשלת אלכסנדר

מבשלת אלכסנדר הוקמה ב- 2008 בעמק חפר. חזון המבשלה הוא לייצר בירה ישראלית מעולה שתעמוד בשורה אחת עם מיטב מבשלות הקראפט הבוטיקיות בעולם.

מגוון המבשלה כולל בין היתר את:  BLONDE בירה עדינה ומורכבת, AMBREE בירה בסגנון כפרי צרפתי, חיטה ישראלית בירה קלה ומרעננת העשויה מחיטה ישראלית, GREEN בירה בסגנון IPA עם הפרשנות הייחודית של מבשלת אלכסנדר,  בלייזר בירה זהובה וחזקה, BLACK בירה חורפית, חזקה ועשירה, SAISON בירה בסגנון בלגי מיוחד.

הבירה של מבשלת אלכסנדר היא  מהמעוטרות ביותר בקרב מבשלות הבירה בישראל. בשנים האחרונות זכתה אלכסנדר בתשע מדליות בתחרויות בירה נחשבות בעולם, בנוסף למדליית כסף לבירה BLACK מהתחרות האחרונה בשנת 2020.

 

Be the first to comment

Leave a Reply

כתובת האימייל שלך לא תפורסם


*