בראנץ’ במשק ברזילי עם מוצרי The Nuts Chef

קו המוצרים הוא בתחום הגבינות הטבעוניות ובתפקיד החלב – אגוזי קשיו מובחרים, שהופכים בתום הליך ארוך וללא חומרי צבע או שימור, לחמאה צרפתית מעודנת, שמנת שום בזיליקום, גבינת רוקפור ועוד

בראנץ' במשק ברזילי עם גבינות The Nuts Chef. צילום יח"צ

בשורה לאוהבי גבינות הגורמה: קו מוצרים חדש בתחום הגבינות הטבעוניות תחת המותג The Nuts Chef. בתפקיד החלב – אגוזי קשיו מובחרים, שהופכים בתום הליך ארוך וללא חומרי צבע או שימור, לחמאה צרפתית מעודנת, שמנת שום בזיליקום, גבינת רוקפור ועוד.

משק ברזילי ערך בשבוע שעבר בראנץ’ המבוסס על מוצרי המותג וכל המנות נוצרו בשיתוף פעולה בין דן שורר, מי שעומד מאחורי המותג, לעמרי סיבול, שף משק ברזילי. המותג החדש כולל סדרה של תשעה מוצרים בעולם גבינות הגורמה, הנמכרים ברשתות הטבע ובאתר החברה.

קשיורלה קיצי. צילום: שי בן אפרים

איש העסקים והאמן דן שורר הוא האיש מאחורי The Nuts Chef, וקורות חייו יכולים להתפרס על פני מספר ספרים. הוא למד פילוסופיה בארצות הברית, הרצה באוניברסיטה ובגיל 25 כבר הספיק לזכות בפרס הבמאי הצעיר מטעם איחוד התיאטראות בגרמניה. בהמשך היה בעליה של חברת ייעוץ גדולה ליעוץ עסקי בארה”ב שבין היתר יעצה גם לחיל האוויר האמריקני. בין לבין הספיק לעשות קורסי בישול בקורדון בלו בצרפת והתמחה בייצור גבינות ואף החזיק למשך תקופה מסעדה על אי ביוון.

שורר מספר כי הוא טבעוני יותר מ-7 שנים מתוך בחירה וכאשר עבר לתזונה טבעונית חיפש מה הוא יכול לאכול אך נתקל במגוון מצומצם מאוד: “כחובב גבינות מושבע לא מצאתי תחליף ראוי אחרי שבחרתי בתזונה טבעונית. בהתחלה פיתחתי לעצמי קרם בשמל ומשם התפתחתי לעוד מוצרים, כשהילדים שלי ושל זוגתי שימשו שפני הניסיון שלי. המטרה שלי היא לייצר תחליף איכותי טבעוני לגבינות מובחרות, כאשר השאיפה היא ליצור מעדנים ברמה גבוהה מבחינה קולינרית באופן כללי”.

קשיוברט. צילום: שי בן אפרים

משק ברזילי הוא מסעדה צמחונית שנמצאת היום בלב תל אביב, והחלה את דרכה במשק החקלאי ברזילי בשנת 2002. המקום הפסטורלי הוקם על ידי מירב ברזילי, נכדתם של מייסדי המשק, שהגשימה חלום והקימה מסעדה צמחונית אורגנית אמיתית, המבוססת כולה על טהרת המזון האורגני.

עולם האוכל הטבעוני הוא כבר מזמן אינו טרנד חולף והיצע מוצרי המזון המתאימים לאלו שבחרו בדרך חיים טבעונית לא מפסיק להתרחב. מי שלקחה את זה צעד אחד קדימה היא חברת The Nuts Chef ששואפת לפתח את הגבינות הכי טובות בשוק, ולא נותנת להיותה טבעונית להפריע לה במשימה. בחברה מציינים כי כל מוצרי The Nuts Chef כשרים ועשויים מאגוזי קשיו איכותיים ושאר חומרי גלם מובחרים המגיעים מן הצומח בלבד, ללא שימוש בחלב כלל וללא שימוש בצבעי מאכל או בחומרים משמרים. בדומה לייצור מוצרי הגבינה ה”רגילים” המוצרים עוברים תהליך ארוך, קפדני ומבוקר, האורך שבועיים לפחות עד לקבלת תוצר סופי. חשוב לציין כי מוצרי The Nuts Chef לא מכוונים רק לקהל הטבעונים, אלא לכלל חובבי הגבינות וחובבי הקולינריה הגבוהה בפרט.

בראנץ' במשק ברזילי. צילום: יח"צ
בראנץ’ במשק ברזילי. צילום: יח”צ

בין מוצרי החברה המוצעים לקהל ניתן למצוא את “אגדת הקשיו” – מעדן קשיו בסגנון חמאה צרפתית מעודנת, ה”קשיומנת” עגבניות מיובשות ובזיליקום – מעדן במרקם וטעם גבינת שמנת עם עגבניות מיובשות, בזיליקום ושום, ה”קשיו-מור” – מעדן קשיו בסגנון גבינת סנט-מור צרפתית ועוד מגוון מעדני קשיו טעימים.

מוצרי Nuts Chef משווקים בישראל ביותר מ-200 חנויות ואף מייצאים את מוצריהם לחנויות מובחרות בצרפת באופן מצומצם. נכון לעכשיו היצע המוצרים עומד על תשעה מוצרים הנקראים “מעדנים” המיוצרים ומשווקים באופן קבוע ועוד מעדן, בסגנון גבינת הרוקפור, המיוצר בהזמנות מיוחדות. בחברה מבטיחים כי הם עתידים להרחיב את המפעל בקרוב ואיתו יורחב גם היצע המעדנים.

קטיפת קשיו. צילום: יח”צ

מוצרי The Nuts Chef:
אגדת קשיו: מעדן קשיו בסגנון חמאה צרפתית מעודנת. 25 שקל לצנצנת.
קטיפת קשיו: מעדן קשיו במרקם קשה וקטיפתי. 27 שקל לחבילה.
קשיו-מור: מעדן קשיו במרקם ובטעם של סינט-מור צרפתית. 30 שקל לחבילה.
קשיו-עז: מעדן קשיו במרקם ובטעם גבינת עזים צרפתית. 27 שקל לחבילה.
קשיומנת טבעי: מעדן קשיו במרקם ובטעם של גבינת שמנת. 30 שקל לצנצנת.
קשיומנת עגבניות מיובשות ובזיליקום: מעדן קשיו במרקם ובטעם של גבינת שמנת עם עגבניות מיובשות בשמש, בזיליקום ונגיעות שום. 30 שקל לצנצנת.
קשיומנת שום שמיר: מעדן קשיו במרקם ובטעם של גבינת שמנת עם שום ושמיר. 30 שקל לצנצנת.
קשיורלה: מעדן קשיו במרקם ובטעם של מוצרלה די בופאלו. 30 שקל לחבילה.
קשיוברט: מעדן קשיו במרקם ובטעם של גבינת קממבר צרפתית מעולה. 46 שקל לחבילה.

אגדת קשיו (חמאה). צילום יח”צ

ניתן להשיג את המוצרים מאתר החברה או בחנויות ניצת הדובדבן, טבע קסטל, am:pm ועוד.

 

Be the first to comment

Leave a Reply

כתובת האימייל שלך לא תפורסם


*