Winecase – מארז יינות בהתאמה אישית

המיזם שיזם איש השיווק אייל פרנקו, מציע היכרות עם עולם היין באופן נגיש. המטרה היא לגשר על הפער בין היצע היין הרחב לבין רמת הידע של הצרכן המומצע, ולסייע בקבלת ההחלטה מה מתאים לרוכש. על הדרך, המיזם גם מסייע במלחמת ההישרדות של יקבי ישראל

Winecase - מארז יינות בהתאמה אישית

מארז היינות Winecase הוא מארז יינות בהתאמה אישית שמציע היכרות עם עולם היין באופן נגיש לכולם. מהפכת היין האיכותי כבר כאן. יותר ויותר קהלים, במגוון גילאים נחשפים לשפע יינות מהארץ ומהעולם. תקופת הקורונה הביאה לעלייה דרמטית בצריכת היין הביתית, המגיעה בעיקר מרכישות ברשתות השיווק ובחנויות היין.
אנשים מוצאים ביין נחמה ובילוי גם בתקופות של סגר. זהו בילוי שמתקיים בתוך הבתים, באופן מחתרתי כמעט, ומזכיר בחוויה את ימי היציאה למסעדות, ברים ובתי הקפה.

דרישת הקהל לאיכות גדלה בהתאמה יחד עם היצע רחב של יינות המגיעים מ-300 יקבים ישראלים, לצד עשרות יבואנים – וניכר כי ההיצע הקיים בישראל גדול הרבה מהביקוש. מטרת המיזם לגשר על הפער בין היצע היין הרחב לבין רמת הידע של הצרכן המומצע, ולסייע בקבלת ההחלטה מה לרכוש.

המארז נבנה בהתאמה אישית בעזרת מילוי טופס העדפות קצר, המגשר על הפער ומעניק תחושת ביטחון מקצועית ומרגיעה. הטופס הוא פשוט למילוי, מכיל עשר שאלות ומאפשר להתאים את היין לטעם הצרכן לפי העדפות, סגנון אישי ונטיות לב, בדומה לאינטראקציה המתרחשת בין קונה למוכר מקצועי בחנות היין. המיזם תומך ביקבים ישראלים המתמודדים בתקופה זו בתנאי שוק קשים ביותר, על ידי שילוב של יינות כחול-לבן בהרכבת המארזים.

אייל פרנקו. מהלכי שיווק מקוריים בעולם היין

אז איך עושים את זה?

כמי שהוביל בשני העשורים האחרונים את מערכות השיווק של היקבים המובילים (יקב רמת הגולן, יקב הרי גליל, יקב דלתון ועוד), לאייל פרנקו, מייסד מיזם Winecase, יש את הניסיון בהנגשת היין לקהל הרחב. במסגרת פעילותו יזם והוביל מהלכי שיווק מקוריים, כמו: יין ישירות מהחבית, יין מכרם מדושן בקפה בשיתוף פעולה עם נספרסו, סדנת התאמת יין למוסיקה ועוד.

פרנקו משיק בימים אלו, מארז ובו יינות מרתקים בעיקר מהארץ וגם מהעולם. ללא שימוש בנוסחאות, ללא דמי מנוי או התחייבות, אלא רק בזכות ידע עשיר, ניסיון רב שנים, והיכרות עם יין ובעיקר עם אנשים. פרנקו מתאים לקהל את היינות המדויקים המתאימים להם, בקפדנות ועם המון תשוקה, ובכך מרחיב את היכרותם עם עולם היין.

Winecase – מארז יינות בהתאמה אישית

המארז עוצב בהשראה אוניברסלית ומשדר מסע מרתק בין מדינות היין. המעצב – איתמר גור, הצליח ליצור חוויה צבעונית ומרעננת תחת קונספט צעיר ומודרני המתאים לקהלים בחתך גילאים רחב.
מחיר המארזים מתחיל ב-380 שקל כולל משלוח לכל רחבי הארץ.
במארז: שישה יינות איכות בהתאמה אישית, פותחן יין מקצועי וגלויה להקדשה אישית.
אייל פרנקו, מייסד המיזם: “בתקופה האחרונה גדלה קהילת יין חדשה, הולכת ובועטת שמזהה בתרבות צריכת היין משהו צעיר ומרענן, ללא טקסים
מיותרים. ניכר כי הם פשוט רוצים לשתות יין טוב. בהעדר אירועי טעימות – הקהל רעב למדריך מכוון שידע לחבר אותם ליינות הטובים ביותר עבורם – במיוחד בעידן הרכישה הדיגיטלית. במשך שנים כמנהל שיווק נחשפתי לקהל רב שאוהב יין, אבל לעיתים חושש לקבל החלטת רכישה, ומבקש המלצה לבחירת היין. כל המלצה התקבלה בשמחה וחיזקה את התחושה שיש מקום ליצירת מיזם כזה.

“לכבוד הוא לי להוביל מסע מרתק זה, ובימים אלו אנו מקדמים עוד שיתופי פעולה עם יקבים ויבואנים להגדלת המגוון. בהמשך הדרך – נקיים גם סדנאות יין ייחודיות, ביקור ביקבים וערבי טעימות במקומות מעניינים. הזכות הגדולה ביותר היא לסייע במלחמת ההישרדות של יקבי ישראל, בתקופה מורכבת זו, בה אפשרויות המכירה הלכו והצטמצמו עבורם, ונשלבם במיזם ככל שיתאפשר”.


כתובת האתר – https://winecase.co.il/

Be the first to comment

Leave a Reply

כתובת האימייל שלך לא תפורסם


*